• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Men guuuuud vilken Hederstant! Jag bölar ögonen ur mig I´m yours! Vilken jäkla käftsmäll-känn på den alla som tror man måste väga 48 kg och se ut som Barbie för att ha något att komma med!

Heloise, jag blir precis lika arg som du och jag lovar att jag dessutom inte skulle tveka ett enda ögonblick att avslöja dem allihop med en skräll. Fy (/%/&¤&%¤#&//&%)(&=!!!!
    All heder åt dig som försöker SJÄLV!!!
    Nu ska jag svabba golven lite innan jag äker till stan för att träffa min kompis ikväll.

• MittiPrickBrud

Ah.. efter en dag av strul, igen, med datorskrället, så kom jag nu in (ut?) i alla fall! Kan dock inte se några klipp från youtube tyvärr.

Men jag kan kramas med goa tanter och jag kan önska er en bra avslutning på helgen. Ja, det är fredag i morgon! Kan ni fatta hur snabbt veckorna går! Tur att man inte har bröllop att planera längre, då skulle dagarna helt enkelt inte räcka till (försöker se saken från den l jusa sidan!)

• Heloise

Hello
    I dag har vi varit och träffat prästen, han är väldigt trevlig, vi har även fått provgå i kyrkan( jag sprang tydligen enligt pansartanten)sen fick vi prov vända ansikte mot ansikte, knäböja(låååångt ner)osv. 3 psalmer och en sång, ska fråga kantorn om hon vill sjunga den.

Tinker: jag vet att det inte är omöjligt att göra databaser( syftar på jag är arg tråden) men för oss som till största delen är humanister så är det svårt Men man ska iaf inte fuska.
    Jag analysera hellre Heart of Darkness varje dag i 1 månad än fnular med hemsidor och databaser.

• TinkerBelle

Sitter i soffan med dottra. Hon har hämtat alla bröllops tidningarna. Hon har bestämt sig för att ikväll ska vi bestäma ringar.
    Undrar just vad m2b säger om att inte få va med och välja.

• Heloise

Åh vad gulligt, vad blir det då?

TinkerBelle skrev 2009-04-16 20:38:39 följande:
    Sitter i soffan med dottra. Hon har hämtat alla bröllops tidningarna. Hon har bestämt sig för att ikväll ska vi bestäma ringar. Undrar just vad m2b säger om att inte få va med och välja.
  • TinkerBelle

Just nu gillar hon mest en bred vitgulds ring med små stenar i 5 rader samt röda stenar som bildar ordet LOVE. Lite trashigt för min smak, men såååååå fin enligt henne.

Hon är 6 år.

• Celeste97

Heloise, jag tror jag har en databs över här nånstans. Handväskan kanske? Säg till om du behöver låna!

• lillabruden

jag tror att vi alla kan behöva en bra svensklektion ibland!!!

ett måste!!!

• tonårsmorsa

Hej tanterna. Känner mig just nu som en väldigt gammal och virrig tant. Igår stressade jag runt för att fixa lite grejer innan jag och bm skulle åka till Åland (trodde i alla fall jag). Satt på tåget och pratade i telefon med en kompis samtidigt som jag letade i väskan efter biljetten. Hittade biljetten men kunde för mitt liv inte begripa var jag gjort av telefon för den fanns inte i väskan. Nähä, så konstigt då - det var ju den jag pratade i. Väl framme vid båten säger bm att vi ska till Åbo. Tur att en av hjärnorna fungerar, annars vet jag inte vart vi hamnat.

Sen gjorde jag den sorgliga upptäckten att unga tjejers ekonomi verkligen är usel. Stackarna har ju inte råd att köpa kläder. Det där som de förmodligen kallar klänning räcker ju varken till upptill eller nedtill. Och vita vita trosor till svart klänning är inte snyggt. OOPS, DET VAR VISST ETT PAR MELONER SOM PLOPPADE ÖVER KLÄNNINGSKANTEN OCH TRILLADE UT OCKSÅ.

Som tant trodde jag också att man brukade bugga till dansband och inte hålla på med pole dancing, men ja, jag vet inte.

• passionsblomman

Detta var det roligaste inlägget i den här tråden på länge!!!
    tonårsmorsa skrev 2009-04-16 22:10:40 följande:
    Hej tanterna. Känner mig just nu som en väldigt gammal och virrig tant. Igår stressade jag runt för att fixa lite grejer innan jag och bm skulle åka till Åland (trodde i alla fall jag). Satt på tåget och pratade i telefon med en kompis samtidigt som jag letade i väskan efter biljetten. Hittade biljetten men kunde för mitt liv inte begripa var jag gjort av telefon för den fanns inte i väskan. Nähä, så konstigt då - det var ju den jag pratade i. Väl framme vid båten säger bm att vi ska till Åbo. Tur att en av hjärnorna fungerar, annars vet jag inte vart vi hamnat. Sen gjorde jag den sorgliga upptäckten att unga tjejers ekonomi verkligen är usel. Stackarna har ju inte råd att köpa kläder. Det där som de förmodligen kallar klänning räcker ju varken till upptill eller nedtill. Och vita vita trosor till svart klänning är inte snyggt. OOPS, DET VAR VISST ETT PAR MELONER SOM PLOPPADE ÖVER KLÄNNINGSKANTEN OCH TRILLADE UT OCKSÅ. Som tant trodde jag också att man brukade bugga till dansband och inte hålla på med pole dancing, men ja, jag vet inte.
Svar på tråden Tantvarning 4