• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Daa

Sonja68: grattis till bröllopet!

Och grattis, Mulle, till en ny diskmaskin. Vi är lyckligt ovetande om vad vi går miste om, vi som aldrig haft en.

Vi har just fått tapetserat i köket. Wo-hoo! Och för några dagar sedan blev vi klara med att klösa ner de gamla tapeterna i vardagsrummet. Imorrn blir det tapetsering där.

Ikväll blir det att se Lost: inspelat på ett riktigt videoband.

• Celeste97

Mulle: Din indian är ju jätteläskig! Jag vågar inte tänka på vad det var för bild du hade innan, om nu Passion tycker denna är bättre!

• Celeste97

Sonja: Du kan ju inte berätta att du hade en jättefin brudbukett, och så finns den inte i ditt galleri!

• MulleNuh

Ohh nu har vi bokat tid med prästen för vigselsamtal!!

Passion!!! Det är samma präst som var i söndags!!!

• Im yours

Hej, hej! Välkommen in Sonja, här passar alla som är snälla och kan morra till ibland. Föresten, det är inte dumt att ha blomstercheckar i handväskan tillsammans med den obligatoriska tegelstenen. Det skulle ju kunna hända att man råkade vifta till nånn mindre skyldig varelse. Och vips kan man ju plocka fram en sånn där käck check, som ersättning för sveda och verk

Soldemor; Jo, visst är det så. Hela världen snurrar lite i otakt nu. Men, det kan bara bli bättre.

Paris, så sant, så sant. Någon gång ska jag bo där, frågan är bara när rätta tillfället dyker upp. Men då jädrars ska vi ut på galej, allihopa. Oj, fick precis en snilleblixt till en berättelse Här händer det grejer.

Mulle; Diskmaskin, en sådan finns hos mb2. Dessutom kan han både plocka i, o plocka ur den

• passionsblomman

Han som var smal och stod uppe i predikstolen eller?

MulleNuh skrev 2009-04-15 21:33:26 följande:
    Ohh nu har vi bokat tid med prästen för vigselsamtal!! Passion!!! Det är samma präst som var i söndags!!!
  • MulleNuh

näää broder tuck som sjöng!

passionsblomman skrev 2009-04-15 22:21:12 följande:
    Han som var smal och stod uppe i predikstolen eller?
  • Sonja68

Tack!

Daa skrev 2009-04-15 20:00:38 följande:
    Sonja68: grattis till bröllopet! Och grattis, Mulle, till en ny diskmaskin. Vi är lyckligt ovetande om vad vi går miste om, vi som aldrig haft en. Vi har just fått tapetserat i köket. Wo-hoo! Och för några dagar sedan blev vi klara med att klösa ner de gamla tapeterna i vardagsrummet. Imorrn blir det tapetsering där. Ikväll blir det att se Lost: inspelat på ett riktigt videoband.
  • Sonja68

TAck, tack! Jo, väskan börjar bli rätt tung och full med skrot. Tack för tipset, förresten, begreppet handväska och blomstercheck fick precis en helt ny innebörd för mig
    Jag är ju rätt snäll av mig, har faktiskt lite svårt att morra ifrån, men ibland så vässer jag klorna... och då kan ju handväskan vara bra, ha-ha!!

Im yours skrev 2009-04-15 21:36:25 följande:
    [citat]
    Hej, hej! Välkommen in Sonja, här passar alla som är snälla och kan morra till ibland. Föresten, det är inte dumt att ha blomstercheckar i handväskan tillsammans med den obligatoriska tegelstenen. Det skulle ju kunna hända att man råkade vifta till nånn mindre skyldig varelse. Och vips kan man ju plocka fram en sånn där käck check, som ersättning för sveda och verk

• Heloise

Jag har rantat lite i arg tråden, massa folk i min klass som fuskat och som dessutom planerar att göra det.
    Gör mig jättearg, jag hatar fusk. Hellre vara ärlig och säga nä det här kan inte jag ; än att le och hyra in ngn jävel.

Dessutom är det de tjejer som varit värst som anlitat folk, alltså de som ska vara så himla superseriösa och duktiga, de som tar sig själva på så stort akademiskt allvar att jag kräks.

De här datauppgifterna har nästan tagit knäcken på mig och jag är ändå inte klar och så visar det sig att 80% fuskat.

Svar på tråden Tantvarning 4