• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Hej hej..

Vi har varit ute o flängt i Stinsen.. Jag och M är ovänner!!!! MORR!!!

Och så har jag träningsvärk i magen.. Har suttit med Abtronic!!!

• Daa

Hej på er.

Äntligen kom påskfinvädret hit. Årets förmodligen sista skotertur är avklarad. Våra rabatter har inte tinat fram än och det är för tidigt att kapa häcken. Men till helgen kanske.
    Hittade ett fint, men lite okonventionellt ställe att sola på: släpvagnen. Lade mig fint tillrätta på ett liggunderlag, läste en stund, solade lite.
    Efter en stund ryckte jag till av att det jag låg på rörde sig ryckigt. Var är jag? tänkte jag förvirrat och tittade upp, bara för att se min pillemariske make brett leende och med stor iver vicka släpvagnen från sida till sida. -Somnade du, eller? frågade han och försökte se förvånad och oskyldig ut.
    Det är tur att han är gullig.

• Im yours

Daa: Åh, vad härligt att ligga o sola sådär. Här är det lite mulet idag, men varmt iaf. Ska strax ut och gå.

Kramar

• passionsblomman

Liten promenad i stilla lunk avverkad och även om det bara är knappa 7000 steg och inte de 10000 jaag har som minimum, så får det då räcka, eftesom det är min vilodag.
    Nu ska jag göra ugnsgratinerad blomkål med bacon och ost på och steka fläskkotletter, göra sallad och så måste väl sonen få lite potatis. Kanske får jag också en.

• Celeste97

Åhoj!
    Här har man legat i solen ett par dagar och så har ni suttit här hela helgen och producerat sida upp och sida ner med inlägg! Det blir ett lite sent tack till TinkerBelle och Passion för restaurangförslag som jag ska kolla upp så snart gubben inte är i närheten. Kom ju på att det även finns restaurang J i Nacka och Fjäderholmarna om man vill ha lite fin utsikt. Hå och hum.
    Nu misstänker jag att ingen är det minsta sugen på godis längre, men jag har en 50 cm hög påskhare i choklad som jag bara inte vet hur den ska lyckas bli uppäten! Så om jag hämtar en hammare kan vi väl låtsas att den är någon slags påskvariant av piñata?

• Daa

Jag ställer upp på att hjälpa till med chokladharen... Självklart

Celeste97 skrev 2009-04-13 16:02:37 följande:
    Nu misstänker jag att ingen är det minsta sugen på godis längre, men jag har en 50 cm hög påskhare i choklad som jag bara inte vet hur den ska lyckas bli uppäten! Så om jag hämtar en hammare kan vi väl låtsas att den är någon slags påskvariant av piñata?
  • passionsblomman

Oj vad mätt jag är!

Jag ska inte äta chokladhare tack så mycket ändå!
    En lite lyxig chokladpralin ur min lyxiga påse, det har jag ätit, men det får räcka.

Imorgon ska jag in till kliniken där de ska göra ultraljud och se om de får ngn koll på ägglossningar och cykler och allt.
    Det blir tidig morgon och lite underligt.

På em ska sonen till tandläkaren, så det blir lite flängande imorgon.

• TinkerBelle

Kaffe sump! Det la min kära lilla mormor i rabatterna.
    Enligt henne funkade det fin fint.
    Kanske rådjuren inte gillar doften?

tonårsmorsa skrev 2009-04-13 14:01:10 följande:
    Hej alla. Här jobbas också i rabatterna. Rensade bort lite gammalt skrutt igår så tulpanerna ska synas ordentligt - och det tackade rådjuren för och tog sig en smaskig frukost här idag. grrr
  • TinkerBelle

Ja Fjäderholmarna är fint! Och dem har god mat också.

Celeste97 skrev 2009-04-13 16:02:37 följande:
    Åhoj!Här har man legat i solen ett par dagar och så har ni suttit här hela helgen och producerat sida upp och sida ner med inlägg! Det blir ett lite sent tack till TinkerBelle och Passion för restaurangförslag som jag ska kolla upp så snart gubben inte är i närheten. Kom ju på att det även finns restaurang J i Nacka och Fjäderholmarna om man vill ha lite fin utsikt. Hå och hum.Nu misstänker jag att ingen är det minsta sugen på godis längre, men jag har en 50 cm hög påskhare i choklad som jag bara inte vet hur den ska lyckas bli uppäten! Så om jag hämtar en hammare kan vi väl låtsas att den är någon slags påskvariant av piñata?
  • TinkerBelle

Hoppas att det går bra! Håller tummarna även om det bara är en rutin kontroll....

passionsblomman skrev 2009-04-13 17:43:24 följande:
    Oj vad mätt jag är!Jag ska inte äta chokladhare tack så mycket ändå!En lite lyxig chokladpralin ur min lyxiga påse, det har jag ätit, men det får räcka.Imorgon ska jag in till kliniken där de ska göra ultraljud och se om de får ngn koll på ägglossningar och cykler och allt.Det blir tidig morgon och lite underligt.På em ska sonen till tandläkaren, så det blir lite flängande imorgon.
Svar på tråden Tantvarning 4