• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • lillabruden

Diz, jag tyckte att dem 2första klänningarna var finast!! Men jag föredrar nog oxå bild 2... och att den är för liten syns inte!!!
    jag tyckte min var lite liten oxå men den ska sitta åt. Prova sitta ner bara, går det så passar den
    Och hade du kisekatterna där för att jag skulle skrynkla ihop hela ansiktet och säga 'NAAAAAAAW SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA!!!!!' bebisar, djur eller människor.....det är vår och hormonorerna vill så mycket! Suck......

Grattis till nedgången Passionis, kan ju vara så att allt gående har visat effekt

jag har bakat en tårta, förutom 'locket' så är det eventuellt vår bröllopstårta. Men funkar det inte så ger jag nog upp.....m2b är inte rolig just nu. Han går på diet och det går inte så bra......(tomma matförpackningar i soptunnan på morgonen......) Jag älskar honom iallafall oavsett!

kramkram

• Troll1

Hej!
    Solen skiner så det är ngt helt otroligt här i Gbg. Några häckar är redan gröna och det är blommor, fåglar och trädgårdsfixande grannar överallt. Hoppas ni tanter har det fint också!

Im yours skrev 2009-04-10 00:30:21 följande:

Gör det, lyssnade på mig själv alldeles nyss, en sak är märkligt med radio. Man låter jättekonstigt, hör dåligt, och svammlar en massa Men det är lika kul iaf Nej hörni, även radiopratare måste få lite sömn Nattinatt.
    Men jag försöker lyssna, mwn måste jag lyssna igenom hela programmet?? HILFE!!
  • tonårsmorsa

Hej. Här har Im yours har precis pratat. Fick vänta naästan 1 1/2 timme.

Troll1 skrev 2009-04-10 14:24:06 följande:
    Hej!Solen skiner så det är ngt helt otroligt här i Gbg. Några häckar är redan gröna och det är blommor, fåglar och trädgårdsfixande grannar överallt. Hoppas ni tanter har det fint också!Im yours skrev 2009-04-10 00:30:21 följande:
    Men jag försöker lyssna, mwn måste jag lyssna igenom hela programmet?? HILFE!!
  • tonårsmorsa

Det var programmet från igår kväll. Jag missade då, så jag lyssnade på webbradion nu istället.

MulleNuh skrev 2009-04-10 14:36:06 följande:
    Vart har hon pratat nu???
  • tonårsmorsa

Oj, vilken fantastiskt bra svenska.

tonårsmorsa skrev 2009-04-10 14:34:58 följande:
    Hej. Här har Im yours har precis pratat. Fick vänta naästan 1 1/2 timme.
  • Troll1

Så man måste lyssna igenom hela, man kan inte snabbspola ngnstans?? Vad heter I´m yours? Tänk om jag missar det... Vilken låt kommer före? Många frågor!

• passionsblomman

Nej man kan snabbspola och så heter hon Liz!

Troll1 skrev 2009-04-10 14:45:32 följande:
    Så man måste lyssna igenom hela, man kan inte snabbspola ngnstans?? Vad heter I´m yours? Tänk om jag missar det... Vilken låt kommer före? Många frågor!
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-04-10 14:56:08 följande:
    Nej man kan snabbspola och så heter hon Liz!
    Var, var var?? Har letat på hela sidan.
    Guidning behövs här tror jag.
Svar på tråden Tantvarning 4