• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Im yours

Vad kul Mulle, blir säkert uppskattat. Då mina kids var små, gjorde vi ungef samma sak. Men inomhus, typ fågel, fisk, el mittimellan.

Eftersom jag råkade skriva om min bakning, i motionstråden Yes, så påskknasigt blev det. Iaf så bjuder jag på hembakt matbröd, det är bara att ta för sig. Vassego, vassego!

Full tupp, och Rolig påsk önskas till samtliga!

• MulleNuh
    Ja precis.. Fågel, fisk och mittimellan kör vi också! Vi gjorde också inomhus när jag var liten, men nu har vi ju tomten så vi måste ju utnyttja den.. Och Zack kommer inte tro på att påskharen gått in i huset!

Im yours skrev 2009-04-09 10:33:54 följande:
    Vad kul Mulle, blir säkert uppskattat. Då mina kids var små, gjorde vi ungef samma sak. Men inomhus, typ fågel, fisk, el mittimellan.Eftersom jag råkade skriva om min bakning, i motionstråden Yes, så påskknasigt blev det. Iaf så bjuder jag på hembakt matbröd, det är bara att ta för sig. Vassego, vassego!Full tupp, och Rolig påsk önskas till samtliga!
  • Im yours

Nej, ju äldre de blir desto mer svårlurade är dom. På den stora lurendrejardagen 1 april Lyckade jag lura i min minsta unge att de delade ut gratis glass på ICA. För att deras frys hade gått sönder .-D.-D

• Im yours

Kolla vilken underbar påskhälsning jag fick av Smilla, barnbarnet.

Farmors- hjärtat svämmar över av lycka.

• Im yours

Bilder finns i mitt galleri, hela dagen

• tonårsmorsa

Åh, vilken söt liten påskkärring.

• MulleNuh
    Så sööööt....

Im yours skrev 2009-04-09 11:00:21 följande:
  • Soldemor

Sådär små är dom söta. Det är värre när dom är 17 år, har skinnjacka men prompt tigger godis ändå! Föredrar nog de små söta!
  • tonårsmorsa

De är rätt söta när de är 17 också. Man måste bara anstränga sig lite mer för att se det.

Soldemor skrev 2009-04-09 11:17:53 följande:
    Sådär små är dom söta. Det är värre när dom är 17 år, har skinnjacka men prompt tigger godis ändå! Föredrar nog de små söta!
  • TinkerBelle

Hej på er tanter,

Här regnar det idag.
    Inge kul alls, grått och trist...

Celeste - är det storstan du ska till?
    Cafe Milano vid kungsträdgården rekomenderar jag.
    Romantiskt och god mat - om man gillar italienskt vill säga.

Celeste97 skrev 2009-04-08 22:53:47 följande:
    Oj, du får kika i gamla tråden för det var visst där jag skrev om'et. Mitt mål med träningen är iaf att gubben ska bli Heman, så jag har något att titta på. Restaurang... ..tjusigt få det vara, men inte hur hög budget som helst. Annars hade jag velat gå på F12! Jag har tjuvkikat på ställen som heter Sjögräs, Zink Grill och Linguini. Misstänker att Matbaren är på tok för dyrt, men de har inga priser på hemsidan. Kan tänka mig en snofsig lunch istället för en middag också.
Svar på tråden Tantvarning 4