• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Im yours

Hallo! Vilket GO det är i oss tanter!!!!! Heja, heja.
    Idag har jag shoppat loss, det bidde både skor, och kläder.

Så nu kommer jag att dansa soldansen tills med er, många månader framåt. Idag var det perfekt shoppingväder (regn o blåst), och knasiga jag frös i min enligt modet 2 nr för tajta jeansjacka Ja, ibland går det för långt Hittade iaf en så snygg kostym till sonen, han tar ju studenten i juni. Nu gäller det bara att få med sig honom och pröva den. Det mina vänner kräver både list, uthållighet + en massa gott humör.

Välkommen till oss, fjällbruttan. Vad fint det blev med alla växterna, blomman.

Kramar från tant trötter

• Celeste97

Var det inte lite tradition i förra tanttråden att bjuda på något ätbart (Slår vad om att det var därför jag började läsa...). Har inget att bjuda på själv, om det inte går för sig med en knäckemacka? Det brukar jag bli sugen på så här dags.
    *smular*

• MulleNuh

Gott o blandat och stora kinapuffar kan jag bjuda på!

• Celeste97

Ni Stockholmstanter, har ni något bra tips för en födelsedagsmiddag (gubbens) i stan?

• passionsblomman

Jag har chokladkaka kvar *räcker fram fatet*
    var snälla och ät upp den så jag inte råkar göra det själv!

Celeste. vad? ska du klara att göra 100 armhävningar i rad om 6 veckor eller vad tusan säger du?

God mat finns det ju massor, vad tycker ni om? Hur tjusigt ska det vara?

• Celeste97

Oj, du får kika i gamla tråden för det var visst där jag skrev om'et. Mitt mål med träningen är iaf att gubben ska bli Heman, så jag har något att titta på.

Restaurang... ..tjusigt få det vara, men inte hur hög budget som helst. Annars hade jag velat gå på F12! Jag har tjuvkikat på ställen som heter Sjögräs, Zink Grill och Linguini. Misstänker att Matbaren är på tok för dyrt, men de har inga priser på hemsidan. Kan tänka mig en snofsig lunch istället för en middag också.

• Heloise

Helllllo!
    Vad duktiga ni varit både shoppig och armhävningar och promenader.
    Själv ska jag göra en rom och cola och göra klart tackkorten, för jag har läst det i "vi gifta tipsar" att det är bra att ha dem klara så allt man behöver göra är att klistra in ett fint kort på pansarnäven och Heloise och skriva under.
    Känner mig duktig, väldigt duktig tom ,-)

• Im yours

Hej, när åker du? Själv drar jag vid 16- tiden. Det mesta är klart, badat katten i neon. Satt lysdioder i hucklet, fixar just nu hjul-lagren på kvasten, det blir raketbränsle i år. Om vi ändå inte syns önskar jag er en riktig GLAD PÅSK!

• MulleNuh

Go morron alla påskkärringar!!! Gla pårre!!

Idag är det ju tyvärr skitväder!! Men det gör inget!
    När Zack är på dagis så ska jag pynta ett av våra äppelträd! Fjädrar och klubbor ska jag hänga upp i det! Sen ska jag lägga ut små lappar där det står små olika "uppdrag" som ska bilda en liten skattbana (uppdragen får jag självklart läsa för Zack) och vid sista "stationen" så ligger ju självklart SKATTEN!! (påskägget"!

• Soldemor

Vad flitiga alla tanter är med sin motion! Själv har jag itne tränat ordentligt på...över en vecka, huga! Så dåligt samvete jag får! Och idag blir det inget heller, för idag är det ju skärtorsdag! Nej, jag tänkte inte på att flyga till Blåkulla, snarast att fira skärtorsdagsmässa...

Svar på tråden Tantvarning 4