• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Åhh äntligen en till som gillar riktiga karlar!!!
    Inte så förtjust i Star Wars, men HF som ung är aldrig fel.

Daa skrev 2009-04-12 19:08:13 följande:
    Tack, Im yours, för mycket underhållande läsning Mulle och Blomman, påskmässa låter härligt. Själv hamnade jag i en frikyrka idag och det brukar inte vara fel alls. Men just idag var predikan sanslöst lång och sanslöst spretig, så jag blev ganska besviken. Efteråt fick vi iaf träffa goda vänner, så det blev ganska bra ändå. Försöker lobba lite diskret för att maken och jag ska se "Rymdimperiet slår tillbaka" ikväll (och är noga med att inte nämna att en ung Harrison Ford är med, som den sköna bad boyfiguren Han Solo ).
  • Daa

*sätter upp en filmaffisch i ett hörn*

TinkerBelle skrev 2009-04-12 19:24:21 följande:
    Åhh äntligen en till som gillar riktiga karlar!!!Inte så förtjust i Star Wars, men HF som ung är aldrig fel.
  • Heloise

mmmm HF är inte alls tokig men Sean Connery som bond; *drooling*

• TinkerBelle

Now we're talking!!!

Heloise skrev 2009-04-12 19:36:20 följande:
    mmmm HF är inte alls tokig men Sean Connery som bond; *drooling*
  • Heloise

eller Paul Newman mmmmmmmmmmm jag är född i fel tid, helt fel tid!

iofs så blir jag lite smålycklig av Eric Bana oxå haha kan man existera i parallella tidsrymder?

• passionsblomman

I´m yours: SKICKA IN!!!

Hoppas ni alla har det braaaaaa och GLAD PÅSK fortsättningsvis!
    Efter kyrkan åt jag brunchbuffé med min lilla familj och det var så gott, så nu fick jag ont i magen...

• Im yours

Tack snälla ni. Nu är det inskickat, undrar om jag blir vräkt Det delas ut pris i den här, I love my bostadsbolag- tävlingen. Man får ett ex av boken där dessa berättelser ska publiceras

Oj, vad länge sedan jag var i kyrkan. Brukar försöka att ta mig dit under adventshelgen, men det var minst 5 år sedan. Jag har ju inga barn med skolexamen numera. Då jag bodde uppe i norr, lånade jag på mig några barn av en kompis Mmmmmmm, bara att invänta lilla söta Smillas skolavslutningar.

Kramar till alla söta tanter!

• passionsblomman

Jahaja...alla tanter ute i våren och påtar, fejar solar och njuter påsken eller vad gör ni?

Jag är skittrött idag och mör som jag vet inte vad av alla mina mil, men måste ju samla lite steg idag med, men jag tror ajg får ta det lite lugnt och kanske går jag utan stavarna med, så det blir lite av en vilodag.Det borde man ju egentligen behöva efter att ha kantat öven 14 km per dag i tio dagar!

• TinkerBelle

God eftermiddag på er tanter,

Här har vi haft mysmorgon.
    Barnen kom hem igår kväll från sin far och då brukar det behövas tankas mycket kärlek.
    Lilltjejen sov bredvid mig i natt och imorse låg vi länge i sängen och pratade och kramades. Är så skönt när det går och man inte har skola och jobb att tänka på.

Nu ska vi iväg och köpa present då dottra ska på simkalas.
    Kommer bli blött! Hon frågade hur hennes kompis skulle kunna öppna presnterna utan att dem blir förstörda.
    Omklädningsrummet kanske....

Rabbaten tog jag hand om igår. det växer just nu så det knakar så låt oss hoppas att vi är förskonade från flera köldknäppar!!!
    Nu längtar jag efter att få plantera i mina hängkrukor, men får vänta lite till så att man har några fler blommor att välja på.

Ha det så bra!
    *Kram*

passionsblomman skrev 2009-04-13 13:40:38 följande:
    Jahaja...alla tanter ute i våren och påtar, fejar solar och njuter påsken eller vad gör ni?Jag är skittrött idag och mör som jag vet inte vad av alla mina mil, men måste ju samla lite steg idag med, men jag tror ajg får ta det lite lugnt och kanske går jag utan stavarna med, så det blir lite av en vilodag.Det borde man ju egentligen behöva efter att ha kantat öven 14 km per dag i tio dagar!
  • tonårsmorsa

Hej alla. Här jobbas också i rabatterna. Rensade bort lite gammalt skrutt igår så tulpanerna ska synas ordentligt - och det tackade rådjuren för och tog sig en smaskig frukost här idag. grrr

Svar på tråden Tantvarning 4