• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Gömma ägg måste man ju såklart! fast jag gör det på Påskafton.
    Min son har påmint nogsamt att detta inte får glömmas bara för att vi åker till farmor och farfar.

Apropå farmor: gú vilken gullgumma som sitter i ditt galleri då I´m yours.

Oj vad kolsvart det blev ute helt bara sådär...

Vad gör ni allihop?

• MulleNuh

Ok tanter.. Idag gjorde jag nog en rejäl tantgrej!!

Jag är jävulskt snål när det gäller underkläder! Har typ 3 st bh:ar som jag köpte efter Zack. Alltså 4 år gamla! Och dom har jag alltid.
    Idag köpte jag en ny BH för första gången! Och gissa var?!?!? Jo på LIDL!!!!!! hahahaha...

Och den var SKÖN och inte alls så ful som man kan tro!!!

• Heloise

Glad påsk!
    Vilken gullig påskkärring du har i ditt galleri I'm Yours!
    Vi har varit ute och ätit, helt fel för tjockis jag ska giftamig snart Heloise, men gud så gott det var!
    Sen köpte vi lite ost på bondens marknad och en flarra mousserande vin som vi funderar på till bröllopet. Jordgubbar och mörkchoklad har vi oxå. Jag kommer få svälta i år efter idag

• passionsblomman

Själv går jag och går och hoppas att mina nu för små bh:ar ska bli lagom igen så jag SLIPPER köpa nya..
    MulleNuh skrev 2009-04-09 21:12:27 följande:
    Ok tanter.. Idag gjorde jag nog en rejäl tantgrej!! Jag är jävulskt snål när det gäller underkläder! Har typ 3 st bh:ar som jag köpte efter Zack. Alltså 4 år gamla! Och dom har jag alltid.Idag köpte jag en ny BH för första gången! Och gissa var?!?!? Jo på LIDL!!!!!! hahahaha...Och den var SKÖN och inte alls så ful som man kan tro!!!
  • passionsblomman

Äh! Det där är du värd gumman och inte fasen gör det till eller ifrån vad du äter EN dag! NJUUUUUT bara!

Heloise skrev 2009-04-09 21:21:07 följande:
    Glad påsk!Vilken gullig påskkärring du har i ditt galleri I'm Yours!Vi har varit ute och ätit, helt fel för tjockis jag ska giftamig snart Heloise, men gud så gott det var!Sen köpte vi lite ost på bondens marknad och en flarra mousserande vin som vi funderar på till bröllopet. Jordgubbar och mörkchoklad har vi oxå. Jag kommer få svälta i år efter idag
  • MulleNuh

Gå till LIDL..
    Köpte även ett 2-pack med trosor!! hahahahaha.. Jag dööör.

passionsblomman skrev 2009-04-09 22:52:14 följande:
    Själv går jag och går och hoppas att mina nu för små bh:ar ska bli lagom igen så jag SLIPPER köpa nya..
  • passionsblomman

MulleNuh skrev 2009-04-09 22:53:41 följande:
    Gå till LIDL.. Köpte även ett 2-pack med trosor!! hahahahaha.. Jag dööör.
  • Im yours

Jag får kanske prata i radio strax. Karlavagnen P4. Det handlar om dietdjungeln, så jag tänkte prata lite om perfektionism - bröllop - viktmisknig

Hoppas, hoppas, hoppas att jag får vara med

Kramar till alla!

• passionsblomman

*börjar försöka ratta in radion*

Im yours skrev 2009-04-09 23:14:00 följande:
    Jag får kanske prata i radio strax. Karlavagnen P4. Det handlar om dietdjungeln, så jag tänkte prata lite om perfektionism - bröllop - viktmisknig Hoppas, hoppas, hoppas att jag får vara med Kramar till alla!
  • Im yours

Jag fick vara med i programmet

Svar på tråden Tantvarning 4