• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Detta låter som en alldeles strålande idé!!!

tonårsmorsa skrev 2009-04-19 13:51:18 följande:
    Halloj!Har sovit och sen funderat hur vi ska göra. Eftersom året varit som det varit och energin verkligen är på väg att ta slut så har vi nu bestämt oss för att åka på en kryssning till Riga när jag fyller år. De som vill följa med gör det, resten struntar vi i. På så vis behöver vi inte planera en massa, utan kan lägga vår energi på att ha trevligt istället. Känns lite bättre nu. (Bröllop vet jag inte när det blir. Kanske hösten 2010.)Troll1: Fick rysningar när jag såg det där klippet. Så himla skön tant. Snacka om käftsmäll till alla som bara ser utsidan.
  • Troll1

Nu börjar BT bete sig konstigt tror jag... Eller är det bara på min dator som det är skumt?

• passionsblomman

Vad gör din dator då? Här funkar det...
    Migrän Mulle...fy 17 vad värdelöst det är!
    bättre med spa som Tikerbelle har haft...
    Städa? tvätta?

...annan dag..

Nej NU går jag ut och tar min runda! *klär på mig massor för det är svinkallt*

• tonårsmorsa

Här är det inga problem med datorn.

Sitter just nu och funderar om på om jag ska försöka följa blommans exempel och ge mig ut på en promenad, men det blåser så fruktansvärt så det känns inte så lockande. Man kanske skulle göra ett besök på IKEA istället. Kan ju bli en hel del steg där.

(Och angående vikt och mätning så går jag åt helt fel håll. Håller iofs vikten, men eftersom jag lagt ner mycket av min träning så håller musklerna på att omvandlas till Jelly. JAG HATAR JELLY.)

• passionsblomman

Kom nu så går vi!!!! Man blir ju så nöjd efteråt!

*tar fram handskarna så jag inte fryser fingrarna av mig*

tonårsmorsa skrev 2009-04-19 15:09:07 följande:
    Här är det inga problem med datorn. Sitter just nu och funderar om på om jag ska försöka följa blommans exempel och ge mig ut på en promenad, men det blåser så fruktansvärt så det känns inte så lockande. Man kanske skulle göra ett besök på IKEA istället. Kan ju bli en hel del steg där. (Och angående vikt och mätning så går jag åt helt fel håll. Håller iofs vikten, men eftersom jag lagt ner mycket av min träning så håller musklerna på att omvandlas till Jelly. JAG HATAR JELLY.)
  • tonårsmorsa

Ok. Ska bara sätta på mig långkalsonger först.

passionsblomman skrev 2009-04-19 15:14:54 följande:
    Kom nu så går vi!!!! Man blir ju så nöjd efteråt!*tar fram handskarna så jag inte fryser fingrarna av mig*
  • TinkerBelle

Dumma tunnel!
    Mura igen sidovägarna och fokusera på rakavägen framåt.
    Lättare sagt än gjort jag vet....

tonårsmorsa skrev 2009-04-19 14:23:32 följande:
    Jo, jag skymtar ljuset ibland, men tunneln har så många sidovägar så när jag tror jag närmar mig slutet verkar jag gått vilse igen.
  • TinkerBelle

Ibland så dummar sig BT mot mig också. Loggar uta sutomatiskt mitt i ett inlägg osv...

Brukar ge upp då och gör något annat.
    Kanske är en sån där anit-beroende hjälp dem har för att vi inte ska fastna här.

• Troll1

Det syns inga "nickbilder" och det står ex Troll1 Troll1 efter varandra. Skumt, det är sidan som tetar sig tror jag.

• Troll1

Jo, nu har vissa av oss Nickbild helt plötsligt, men namnen står dubbelt.

Svar på tråden Tantvarning 4