• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • lillabruden

den låten är så fin!! Jag har Mraz's cd o har hört den där.
    Lyssna även på denna

Im yours skrev 2009-04-19 22:39:30 följande:

Mmmmm, ja ungar är underbara, stora som små. Nu ligger han och sover i soffan. Mammahjärtat svämmar över.Jag har hållit mig inne idag, SOL men infernalisk blåst här hos mig. Oj, vad duktiga ni är!!!!!!!! Imorgon ska jag ta nya tag lillabruden; Mysigt att träffa fotografen, jättekul att ni gillar henne Var gifter ni er? Jag hittade en bra låt här på BT, som jag gärna vill ta med mig till vårt bröllop. Lyssna gärna I love it.www.youtube.com/watchKramar
  • passionsblomman

Hihihihihi vilken söt bebbe!

Och de där fyra pojakrna med små rumpor kan ju få vilken tant som helst att minnas ett och annat från sin ungdoms dar...

• tonårsmorsa

Minns ett disco i högstadiet då några företagsamma killar i årskurs 9 uppträdde med ballongdansen. Var väl en och annan lärare som blev lite ...förvånad.

Kan tänka mig att knäckebrödsdansen skulle göra succé på möhippor.

passionsblomman skrev 2009-04-19 23:25:27 följande:
    Hihihihihi vilken söt bebbe!Och de där fyra pojakrna med små rumpor kan ju få vilken tant som helst att minnas ett och annat från sin ungdoms dar...
  • lillabruden

hahaha när jag såg klippet skrattade jag och kommenterade, Carlos frågade om jag tittade på bebisar! Jag svarade att det var en tolkningsfråga

passionsblomman skrev 2009-04-19 23:25:27 följande:
    Hihihihihi vilken söt bebbe!Och de där fyra pojakrna med små rumpor kan ju få vilken tant som helst att minnas ett och annat från sin ungdoms dar...
  • Heloise

Hello tanter!
    Hoppas helgen varit bra, extra kramar till blomman och tonårsmorsan kramar till resten av er.

Vi har haft en lugn helg, skönt. Ska kika på LOTR extended dvd nu( mmm Orlando mmm Viggo)

Ta hand om er vänner!

• passionsblomman

Ja de får gärna komma på min iallafall!

tonårsmorsa skrev 2009-04-19 23:34:42 följande:
    Minns ett disco i högstadiet då några företagsamma killar i årskurs 9 uppträdde med ballongdansen. Var väl en och annan lärare som blev lite ...förvånad. Kan tänka mig att knäckebrödsdansen skulle göra succé på möhippor.
  • tonårsmorsa
    passionsblomman skrev 2009-04-19 23:35:45 följande:
    Ja de får gärna komma på min iallafall!
  • passionsblomman

Morning ladies! Sonen skjutsad till skolan, kaffet nyupphällt, liten snabbvisit här innan jag tänkte gå en liten morgonrunda.
    Sooolen skiner här! Hopppas den gör det på er alla!

• Sonja68

Hallå tanter!
    Hjälp vad ni är duktiga och flitiga skriverskor.
    Själv har jag haft fullt upp med gäster ända sedan bröllopet 4/4. De har avlöst varandra. VAddå smekmånad??!!! Har även försökt jobba litegrann däremellan. Men i lördags åkte de sista gästerna (TJOHOOOO!!). Visst är det kul att ha dem här, men det är skönt när de åker också...
    Hela lördag e.m., kväll, natt och söndag morgon SOV jag. Åh, så härligt. Igår efter vi ätit stadig brunch hela familjen lämnade vi barnen hos några bekanta och åkte till IKEA på tu man hand jag och min, numera äkta man. Romantiskt va?! Känns som lite tantvarning, men faktum är; att få gå hand i hand, utan barn, i lugn o ro och strosa på IKEA och köpa grejer till hemmet för pengarna vi fick i present när vi gifte oss, kändes faktiskt romantiskt...efter att i två veckors tid inte haft nån ensam tid tillsammans i princip. Nu handlade vi inte upp alla pengar där men vi unnade oss de där grejorna som vi behöver, länge tänkt köpa men varit lite för snåla för.
    Min man blev hungrig där i halvtid, så vi hamnade i restaurangen och där köpte han rödvin åt mig Sedan blev det ännu mysigare att strosa runt och shoppa. Ha-ha! Kraven på underhållning är inte så stora nuförtiden; en söndag på Ikea och man är nöjd. ha-ha-ha!

Svar på tråden Tantvarning 4