• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Celeste97

Vilken härlig, färgglad bukett du hade Sonja! Som en påse godis!

Själv kurerar jag mig från sviterna av världens skrattattack igår, då jag hittade en kul serie på nätet (tyvärr inget värt att länka) och låg frustandes över skrivbordet med tårarna sprutande under en timme. Ah, vad skönt det är ibland att bara gapflabba, skrattmuskelträningsvärken till trots! Ett gott skratt förlänger livet säger de ju...

• Im yours

Ni är jättefina, så kul att få se bilderna. Tack, tack. Och vad söta tjejerna är i sina klänningar. De ser ut att ha glimten i ögat Ni verkar vara en underbar familj. All lycka till er, fortsättningsvis!

• passionsblomman

Hejom fejom!

Jo, ganska normal är din tjej Sonja!
    Fast det är allt annat än kul när man står där och hela morgonen fuckas upp...
    Mitt allra allra bästa tips är att man vad gäller just kläder tar fram dem på kvällen gärna medan ungen är pigg nog att vara med och välja. Man kan med fördel ge ett pr tre alternativ att välja mekllanockså, så får de välja i viss mån.
    MEN de kommer förmodligen komma pånågot annat att få spelet över, för det liksom ingår...

Vidrigt att bråka med sin partner och vakna med bråk med barnen också!
    Kramar till Sonja och Tinker

Trollet: om jag är värd min vikt i guld hoppas jag snart på en värdeminskning...deflation?

Lilla Brud-du är och förblir en riktig tant. Kan man allt om stödstrumpor, då är man tant vare sig man vill eller inte!

Dfk-kul att se dig här igen!

Heloise: alltså, jag blir så arg och irriterad så du anar inte på det du berättar!
    FUSK är bland det värsta jag vet!!!! Må deras könshår växa inåt! Eller nå´t..

• dfk

Passionsblomma, tack, det är kul att komma tillbaka till en mysig tråd!
    Troll1: Läst att din mamma har haft det jobbigt. Hoppas att allt blir bra.
    Jag tittar mig omkring så många som har knatat in här med käppar och rullatorer. Då blir det mycket kaffe med dopp, eller har ni slutat helt med chockladpraliner och annat onyttigt?
    Lämna plats åt en gnällig eländig tant på bänken, maka på er nu!

Lillabruden- det där med stödstrumpor som du säger kan du ju läskigt mycket om. Det är bra med en redig människa som vet hur det ska va!

• Luucie

Godmorgon i min ny favvistråd
    Ja jag vaknade för en stund sen...så är det vissa dagar ser ni

Tufft för din väninna Tinker. Två av mina tilltänkta tärnor håller på för fullt och försöker bli gravida...det går sådär. De har båda blivit men sen fått missfall. Tar på psyket enormt och jag tycker så jäkla synd om dem.
    Nu hörde en av dem av sig igår och sa att hon inte kommer till bröllopet alls...Finns massor av orsaker men bla så bor hon i USA och de har egen restaurang så det är ju inte bara lämna hur som helst och ja det är dålig tajming helt enkelt

Sonja68 ni var jättefina! Du var jättesöt i håret tycker jag, som en modern variant av en 30-tals skådis

Nu ska jag gå och dansa tango!
    T-A-n-g-o...två långa tre korta Mmm det blir nog bra.

• Celeste97

passionsblomman skrev 2009-04-22 12:59:31 följande:

Celeste: *börjar omedelbart leta efter semitrollverksamheten...*
    Nja, jag tänkte på det fina uttrycket som användes i överlämningstråden, det som började på bitter...
  • Celeste97

Heloise, som jag sagt har jag en databas här i handväskan. Om du har behov av den, så säg till. Annars kan jag alltid dänga till fuskarna med själva väskan.

• Troll1

Sonja: Så fina bilder och jag gillade verkligen din frisyr!
    Jag tror inte att man kan ändra den kronologiska pordningen i galleriet. De hamnar där man lägger dem verkar det som... Synd tycker jag med.

Idag var det en 4 -åring på Lisas dagis som undrade om jag hade en bebis i magen? Nej, sa jag. Varför har du så stor mage då?? Vet inte, kanske för många bullar? svarade jag. Lite kakor också kanske svarar den lilla damen. Mmm, kanske det... Lite senare undrade hon om jag hade mjölk i brösten? Det behöver bebisar. Jisses, nu ligger jag risigt till. Var kommer den stora magen ifrån?? Jag är inte gravid!
    Har nu kommit upp i vikten som jag hade gått ner från om man säger så. Urk!
    Ska nog klä in mig i en stödstrumpa, helt o hållet.

Celeste97: Hallå där, jag vill absolut ha den länken! Du får inboxa om den är för vulgär för de andra tanterna.

Svar på tråden Tantvarning 4