• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Men nu fick jag lite dåligt samvete; han har gått an som en galning förra veckan och igår hade han gjort middag när jag kom hem, så SÅ farligt är det inte. Han behöver ju vila också, särskilt hans onda arm

• MulleNuh

Han har semester nu i juni och sen pappaledig juli/aug...

• Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-06-03 10:07:37 följande:
    Han har semester nu i juni och sen pappaledig juli/aug...
    Aha, jag fattar. Va' skönt! Ska ni göra nåt efter bröllopet, åka iväg eller har du ingen semester, du som precis börjat jobba igen?
  • MulleNuh

Vi åker ju på en lyxkryssning 3 dagar efter! Blir borta i 4-5 dagar bara... FAN va jag längtar!!!!

Sonja68 skrev 2009-06-03 10:10:36 följande:
    Aha, jag fattar. Va' skönt! Ska ni göra nåt efter bröllopet, åka iväg eller har du ingen semester, du som precis börjat jobba igen?
  • Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-06-03 10:11:49 följande:
    Vi åker ju på en lyxkryssning 3 dagar efter! Blir borta i 4-5 dagar bara... FAN va jag längtar!!!!
    WOW, vad härligt!!! Vart ska ni kryssa (krysta höll jag på att skriva nu) om man får fråga?!
  • Cantaton

Fakturor ja... Jag har ju några fakturor jag inte har skickat. Borde nog försöka få det gjort idag. Gah, jag ligger så mycket efter efter att ha varit hemma typ hela förra veckan och igår...!

Sonja68 skrev 2009-06-03 09:56:24 följande:
    Sitter på jobbet och sliter med siffrorna och fakturorna. HÄr har det mulnat igen och börjat regna...Funderar på hur jag ska hantera fönsterfirman och hela den där j-a skiten med fönstren. Trist.HUR stressad är du nu?! Du GIFTER dig ju snart!!! Gosh...!
  • MulleNuh

haha.. Krysta gör jag ej mer.. (har iofs aldrig gjort det heller)

Det är genom royal carribian cruices.. Först åker man via tallin, sen vidare till St:petersburg och sen kryssar man i en dag och sen hem.
    Det är sån stoooooor båt med teater o isbana grejer... Jag menar, vi kommer ju åka skridskor kanske! Eller inte..

Sonja68 skrev 2009-06-03 10:13:22 följande:
    WOW, vad härligt!!! Vart ska ni kryssa (krysta höll jag på att skriva nu) om man får fråga?!
  • Cantaton

Åh, jag åkte en sådan i Västindien. De är jättecoola - och man hinner inte upptäcka hela båten ens på en vecka. Skulle gärna vilja åka den rutten du nämner också. Funderade på det men insåg att jag inte hade råd, så det får vänta.

MulleNuh skrev 2009-06-03 10:27:45 följande:
    haha.. Krysta gör jag ej mer.. (har iofs aldrig gjort det heller)Det är genom royal carribian cruices.. Först åker man via tallin, sen vidare till St:petersburg och sen kryssar man i en dag och sen hem.Det är sån stoooooor båt med teater o isbana grejer... Jag menar, vi kommer ju åka skridskor kanske! Eller inte..
  • MulleNuh

Joo jag hoppas det blir bra!
    Och ja dom kostar lite...

Cantaton skrev 2009-06-03 10:29:23 följande:
    Åh, jag åkte en sådan i Västindien. De är jättecoola - och man hinner inte upptäcka hela båten ens på en vecka. Skulle gärna vilja åka den rutten du nämner också. Funderade på det men insåg att jag inte hade råd, så det får vänta.
  • Sonja68

Åh, så härligt det låter. Både Tallin och St. Petersburg är JÄTTEFINA städer!! Jag firade min 40-årsdag i Tallin i höstas och St. Peterburg har jag pluggat en sommar i (när det tände till mellan mig och S, vi hade världens mest romantiska helg där). Dit åker vi ibland en långweekend utan barn, bara för att återuppleva romantiken. SAmt att vi kör igenom varje sommar när vi åker till farfar i Moskva.
    FÖRRESTEN: Den där kryssningen ska min borsa och hans fru på i sommar, minns inte om det var juni eller juli! Ska kolla...
    Nu måste JAG gå och kissa, annars händer det verkligen en olycka och jag måste byta kontorsstol. Vore synd.
    Ha en bra dag, girls!

Svar på tråden Tantvarning 4