• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Nää jag ska åka dit efter jobbet i morron o kolla faktiskt.

(gud vilka trevliga karlar det kommer hit ibland!)

passionsblomman skrev 2009-06-03 13:23:42 följande:
    Men det får du nog först på festen gissar jag...
  • Sommar 2010

Jösses vad ni skriver. Nu ha jag ägnat en halvtimme åt att läsa igen efter att igår varit så däckad av feber att jag inte ens orkat hänga här. Är hemma idag med men febern har gett med sig.

Daa: grattis!

Sonja: DU får verkligen mer än din beskärda det just nu.

Mulle: Ja efter att ha sett dina bilder från hippan så har man ju förväntningar på videon!

Jag blev nöjd av att se att de/dem har diskuterats här. Efter att ha hittat bt har jag börjat undra hur det står till med svenskaundervisningen egentligen. Upprör mig dock inte när det uppenbarligen är tangentbordet som busar med en. (En brasklapp för mina inlägg är ju inte heller alltid helt perfekta. )

• Sommar 2010

Haha, jag sa det ju, del skulle det vara och inte det!

Kanske ska jag ta febern igen.

Sommar 2010 skrev 2009-06-03 13:39:32 följande:

Sonja: DU får verkligen mer än din beskärda det just nu.
    Och inte var det meningen att skrika.
  • Sonja68

Oiiiiihhhh! Jag vill också se videon! Schysst om du får se den INNAN de visar upp den på festen, haha.
    Vete fan om jag varit så snäll me' dig !

Blomman; jag har svårt att hantera fysisk smärta och har väldigt låg smärttröskel. Därför var "ståuppepidural" min livlina. Med första gick det ju bra, det var nog tur jag fick den efter 3 dygns kämpande. Men med andra so hann de ju inte lägga den. Precis när narkosläkaren ska göra det ropar barnmorskan "Vänta, huvudet är på väg ut" och han gick. jag vrålade efter honom: "Vart fan är DU på väg, tror du?!?!"
    Jag hade redan innan han kom ropat till S att de hinner inte, de hinner inte, jag krystar redan.
    Sen gick det som på räls. Och jag KLARADE DET!!! Jag tog lustgasmasken i ett fast grepp och drog i mig allt vad jag orkade och nöp och drog i S arm, och vrålade och skrek i masken och tappade kontrollen... ja, Gud vet allt. Men så skönt det var efteråt. Att jag fixade det, att min kropp fixade det själv och att jag klarade av även den smärtan utan att döööööö.
    Nu vet jag att jag och min kropp är segare än vad man tror.

Cantaton; Hade jag bott närmare dig hade jag kommit och hjälp dig fakturera Sånt är jag rätt bra på, kontorsråtta som jag är

• Sonja68

Sommar 2010; Krya på dig! Här får du en kopp Ayur Veda te med honung av mig

• Diz

Grattis Daa!!! You're in for a ride

Ytterst bra sammanfattning blomman, hjälper en förvirrad dam såhär i vårruset.

Kattbebisar ja, växer gör dom, fort går det, söta är dom.
    Våra har börjat sig ut på upptäcksfärd nu, mitt i alltihop piper det smått paniskt under soffan, då är det en liten misse som gått vilse.

De nyaste bilderna finns förövrigt här:
    dizaster.blogg.se/images/2009/milly3_40873045.jpg
    dizaster.blogg.se/images/2009/silvergr2_40873105.jpg
    dizaster.blogg.se/images/2009/twotone2_40873134.jpg

Förlossningar kan jag prata mig blå om, men det besparar jag er. Mina har varit som natt och dag... Den första igångsättning med epidural, sugklocka och 14 pers (läkare, barnläkare osv) i rummet. Den andra över på en timme, ett par puffar lustgas bara och inga stygn!

• Sommar 2010
    Sonja68 skrev 2009-06-03 13:47:23 följande:
    Sommar 2010; Krya på dig! Här får du en kopp Ayur Veda te med honung av mig
    Tack, precis vad jag behöver.
  • Sonja68
    Diz skrev 2009-06-03 13:48:40 följande:
    Grattis Daa!!! You're in for a ride Ytterst bra sammanfattning blomman, hjälper en förvirrad dam såhär i vårruset. Kattbebisar ja, växer gör dom, fort går det, söta är dom. Våra har börjat sig ut på upptäcksfärd nu, mitt i alltihop piper det smått paniskt under soffan, då är det en liten misse som gått vilse. De nyaste bilderna finns förövrigt här: dizaster.blogg.se/images/2009/milly3_40873045...dizaster.blogg.se/images/2009/silvergr2_40873...dizaster.blogg.se/images/2009/twotone2_408731...Förlossningar kan jag prata mig blå om, men det besparar jag er. Mina har varit som natt och dag... Den första igångsättning med epidural, sugklocka och 14 pers (läkare, barnläkare osv) i rummet. Den andra över på en timme, ett par puffar lustgas bara och inga stygn!
    Naaaaaawww, Diz vilka underbara kattungar!! Helt bedårande! Vill ha, vill ha, vill ha, min man vill INTE
  • Cantaton

Söta du Just fakturorna har jag dock avklarat. Det var det första jag gjorde och sedan betalade jag räkningar...

Det är allt annat som är helt galet mycket. Men tyvärr är det inte så mycket jag kan lägga över på någon annan (och dessutom har jag ju ingen annan att lägga över det på...)

Sonja68 skrev 2009-06-03 13:44:28 följande:
    Oiiiiihhhh! Jag vill också se videon! Schysst om du får se den INNAN de visar upp den på festen, haha. Vete fan om jag varit så snäll me' dig !Blomman; jag har svårt att hantera fysisk smärta och har väldigt låg smärttröskel. Därför var "ståuppepidural" min livlina. Med första gick det ju bra, det var nog tur jag fick den efter 3 dygns kämpande. Men med andra so hann de ju inte lägga den. Precis när narkosläkaren ska göra det ropar barnmorskan "Vänta, huvudet är på väg ut" och han gick. jag vrålade efter honom: "Vart fan är DU på väg, tror du?!?!" Jag hade redan innan han kom ropat till S att de hinner inte, de hinner inte, jag krystar redan. Sen gick det som på räls. Och jag KLARADE DET!!! Jag tog lustgasmasken i ett fast grepp och drog i mig allt vad jag orkade och nöp och drog i S arm, och vrålade och skrek i masken och tappade kontrollen... ja, Gud vet allt. Men så skönt det var efteråt. Att jag fixade det, att min kropp fixade det själv och att jag klarade av även den smärtan utan att döööööö.Nu vet jag att jag och min kropp är segare än vad man tror.Cantaton; Hade jag bott närmare dig hade jag kommit och hjälp dig fakturera Sånt är jag rätt bra på, kontorsråtta som jag är
Svar på tråden Tantvarning 4