• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Jag har reda kissat, så nu ska jag ha massa kaffe och umgås.

dfk: det är FULLT tillåtet, normalt och ett friskhetstecken att vara "bara glad", till och med som svensk och utan att vara på pickalurven! Även om det kan verka svårt att tro ibland bland allt vardagsgnällande.

Stormar det hos er andra? Här blåser det så det knakar i stugan och sjön går full med gäss.

• MulleNuh

hmm kaffe vore gott.

Njae jag vet inte om det blåser riktigt... Grått o jävligt är det iaf...

passionsblomman skrev 2009-06-03 11:02:19 följande:
    Jag har reda kissat, så nu ska jag ha massa kaffe och umgås. dfk: det är FULLT tillåtet, normalt och ett friskhetstecken att vara "bara glad", till och med som svensk och utan att vara på pickalurven! Även om det kan verka svårt att tro ibland bland allt vardagsgnällande.Stormar det hos er andra? Här blåser det så det knakar i stugan och sjön går full med gäss.
  • MulleNuh

ja dom snittades båda två

passionsblomman skrev 2009-06-03 11:18:38 följande:
    Mulle: Vaddå inte krystat förut? Hur kom dina bebisar ut då?fick du snitta?
  • MulleNuh

Zack blev akut snitt efter 50 timmar inne på förlossningen och Bella var planerat..

passionsblomman skrev 2009-06-03 11:33:40 följande:
    Vänta nu, det har du säkert berättat...sorry!men nu har jag glömtihåg det...var det planerade snitt?
  • passionsblomman

AAAAA! 50 timmar, det är jättelänge!

Stackars dig!

MulleNuh skrev 2009-06-03 11:34:55 följande:
    Zack blev akut snitt efter 50 timmar inne på förlossningen och Bella var planerat..
  • Sonja68

Mulle: 50 timmar på förlossningen !!
    Jag låg inte på förlossningen men väl intagen på avdelning och hade värkar, men jag öppnades ingenting, i 3 dygn innan Tanja kom ut.
    Det var nog... Jag var helt slut. De tog hål på fosterhinnorna och gav mig nåt för att jag skulle komma igång tillslut.
    50 timmar... Puh, det måste ha tagit tid att återhämta sig efter en sån pärs.
    Med Katja var jag hemma så länge i ren tjurighet att när vi väl kom in så tog det 45 minuter så var hon född. De hann inte ens lägga epiduralen.

• Sonja68

Ja, jag vet också att 3 dygn är mer än 50 timmar, men det är en jäkla skillnad att ligga på avdelning och knata omkring i korridorer, bada bad, få akupunktur osv, mot att ligga på FÖRLOSSNINGEN...

Svar på tråden Tantvarning 4