• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

blomman, har ni fortfarande storm? Här bryter solen igenom emellanåt och det verkar lugnare än förut

• passionsblomman

sol ja, storm ja!

Det blåser nåt galet!

Cantaton skrev 2009-06-03 14:50:15 följande:
    blomman, har ni fortfarande storm? Här bryter solen igenom emellanåt och det verkar lugnare än förut
  • Soldemor

Ja, jag vill ingenting hellre än att ha en liten fyrbent snuttebebis, tyvärr är inte maken av samma uppfattning. MEGASUCK!

• Sommar 2010

Soldemor, det låter bra med jobbet.

Jag skulle gärna ha katt men sambon vägrar. Kan förstå det då han är lite allergisk... Istället har jag försökt plantera tanken på en hund, och där är han inte helt negativ. Jag inser dock att är omöjligt när vi båda jobbar. Visserligen kan båda ha hunden med på jobbet, men inte varje dag. Ett skäl till att se fram emot att gå i pension.

Däremot funderar jag allvarligt på att skaffa en netbook med trådlös uppkoppling. Blivande frågar mig alltid vad jag ska med den till och om det inte bara är ett utslag av prylgalenhet. Nu kan jag faktiskt svara att jag behöver den för att när som helst kunna koppla upp mig på tanttråden!

• passionsblomman

Ett särdeles gott argument måste jag säga!

Sommar 2010 skrev 2009-06-03 15:36:11 följande:

Soldemor, det låter bra med jobbet.Jag skulle gärna ha katt men sambon vägrar. Kan förstå det då han är lite allergisk... Istället har jag försökt plantera tanken på en hund, och där är han inte helt negativ. Jag inser dock att är omöjligt när vi båda jobbar. Visserligen kan båda ha hunden med på jobbet, men inte varje dag. Ett skäl till att se fram emot att gå i pension. Däremot funderar jag allvarligt på att skaffa en netbook med trådlös uppkoppling. Blivande frågar mig alltid vad jag ska med den till och om det inte bara är ett utslag av prylgalenhet. Nu kan jag faktiskt svara att jag behöver den för att när som helst kunna koppla upp mig på tanttråden!
  • Sonja68

Sådärja!
    Nu har man sålt barnvagnen.
    Haft den på blocket flera veckor, inte ett enda samtal.
    Men nu kom en jätteung, liten tjej som såg ut som 16-17 bast med sin pappa och köpte den.
    Lite vemodigt faktiskt att sälja vagnen. Tänk om jag tänker om och börjar önska mig en till bebbe...? Min man vill, det vet jag.
    Men, å andra sidan, vagnar finns det gott om, både nya och begagnade!
    Kändes gött att få in lite chash, gudarna ska veta att det behövs.
    Men när jag såg den unga tjejen med den lilla bulan var jag nästan redo att GE bort vagnen! Jag lät henne pruta lite i alla fall...

• Im yours

Pompompom, får jag för er presentera tant Liz, 50 år idag

Hej på er! Började fylla år kl.00.01, med att se bitar av Springsteens konsert i Tammerfors, Suomi. Ja, åsså en flaska bubbel förstås. Sedan har det gått i ett, jag har fått så många grattishälsningar, blomster och paketer:-9 Hur månde det bli då jag fyller 100!?

Det är visst tänkt att detta ska fortsätta, i en månad till.Hahahahahahaha ................ jag säger då det goa tantvänner. En riktig partytant ...... de är jag de

Kramar. Tårta, och kaffe till alla!!!!!

• TinkerBelle

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
    *kramar hårt*

Im yours skrev 2009-06-03 19:21:09 följande:

Pompompom, får jag för er presentera tant Liz, 50 år idag Hej på er! Började fylla år kl.00.01, med att se bitar av Springsteens konsert i Tammerfors, Suomi. Ja, åsså en flaska bubbel förstås. Sedan har det gått i ett, jag har fått så många grattishälsningar, blomster och paketer:-9 Hur månde det bli då jag fyller 100!? Det är visst tänkt att detta ska fortsätta, i en månad till.Hahahahahahaha ................ jag säger då det goa tantvänner. En riktig partytant ...... de är jag de www.youtube.com/watchKramar. Tårta, och kaffe till alla!!!!!
  • passionsblomman

WWWWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIHHEEEEEEEEEEEE!

Ja, må hon leva JA må hon leva jaaaa må hon leva uti hundrade ååår!
    JAVISST ska hon leva JAVISST ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade åååår!

Har den äran att gratulera så innerligt på 50-årsdagen vännen!

Ett fyrfaldigt leve för I´m yours allihop! Leve hon, hipp hipp

HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAA!!!!!!!

Taddapampampam paaaaamtatatatatatataaaam! (trumpetfanfar) TJONG! (cymbal)

Svar på tråden Tantvarning 4