• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Im yours

Tack så jättemycket för alla gratulationer!!!!!!!!!! Det värmer så gott i hjärtetrakten. Känner mig lite trött på ögat idag, hmmmm man undrar varför. Det blir iaf ingen tårtfrukost idag, men jag ska baka en blå/gul studenttårta till sonen.

Vet ni, ibland undrar jag om jag håller på att bli lite "eljest". Har kommit på mig själv med att lukta på Robins t-shirts som ibland liksom dräller omkring härhemma. - Nej, han svettas inte Tackar som frågar Känns allt mer påtagligt att han är fix och färdig för att ge sig ut o möta världen. Håhåjaja.

Nu ska det vilas nån timme till, en härlig morgon önskar jag er!

• didis

GRATTIS Im yours!!!!!!!

Lite tidigt för champagne, kankse, jag skålar i te! Fast å andra sidan, studenterna verkar ha champagnefrukost hela veckan här i stan så det är väl lika bra att haka på och känna sig ung igen!

Dottern himlar med ögonen men på MIN tid köpte sig folk en studentmössa och hade hemmagjorda skyltar. Idag är det mössor, graverade champagenglas, ringar, studentunderkläder (!) och gu´vet allt.

När dottern tar studenten om 2 år har jag sagt att hon får krascha så många hon vill av våra 100 champagneglas från IKEA á 1kr, hon behöver inte köpa några nya, graverade.

• MulleNuh

Go morron...

Jag sitter o räknar ner jag... Nu jobbar jag bara i 3 dagar till!!!! Weiiiieeeieiieie.....

• TinkerBelle

Men du har ju precis börjat?
    Ska ni ha semeter direkt efter bröllopet?

MulleNuh skrev 2009-06-04 09:49:57 följande:
    Go morron...Jag sitter o räknar ner jag... Nu jobbar jag bara i 3 dagar till!!!! Weiiiieeeieiieie.....
  • MulleNuh

haha ja jag har precis börjat!! Men ja vi ska ju åka iväg 3 dagar efter bröllopet och så vill jag gärna ha ett par dagar INNAN så jag kan ordna klart allt....
    Så jag börjar jobba sen igen den 22/6.

TinkerBelle skrev 2009-06-04 10:22:14 följande:
    Men du har ju precis börjat?Ska ni ha semeter direkt efter bröllopet?
  • MulleNuh

näää..
    är ju bara ledig i knappt 2 veckor..

TinkerBelle skrev 2009-06-04 10:45:31 följande:
    Menar du inte 22/7?
  • TinkerBelle

Antar du hoppas att hela juli regnar bort eftersom du kommer sitta inne!

• Cantaton

Allt det där har jag faktiskt inte märkt av? Jag tog studenten 2005... Jag köpte mössa (visserligen med skolans namn inbroderat, för det var ett krav då vi inte följde något speciellt program som hade ett speciellt band) och pappa hade gjort en skylt på jobbet och morfars fru hade målat en skylt och förstorat upp ett foto. Väldigt fint

Allt det där andra känner jag inte till.. och då tog jag ändå studenten i Stockholm.

didis skrev 2009-06-04 08:53:41 följande:
    GRATTIS Im yours!!!!!!!Lite tidigt för champagne, kankse, jag skålar i te! Fast å andra sidan, studenterna verkar ha champagnefrukost hela veckan här i stan så det är väl lika bra att haka på och känna sig ung igen! Dottern himlar med ögonen men på MIN tid köpte sig folk en studentmössa och hade hemmagjorda skyltar. Idag är det mössor, graverade champagenglas, ringar, studentunderkläder (!) och gu´vet allt.När dottern tar studenten om 2 år har jag sagt att hon får krascha så många hon vill av våra 100 champagneglas från IKEA á 1kr, hon behöver inte köpa några nya, graverade.
Svar på tråden Tantvarning 4