• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Pratar ihop mig med Passion....
    MulleNuh skrev 2009-06-05 08:45:57 följande:
    Det är i Gustaf Vasa kyrka kl 17. Snacka med Passion.. Hon kommer ju!Jipppiii!!
  • Im yours

Morn, morn!
    Månntro om jag ska flytta till Sthlm, ändå Hur som helst har du med dig alla tanterna, även om somliga av oss bara är cybersynliga.

Om bara nånn timme ska jag, o studentplakatet åka kommunalt. Hmmmm ..... sist höll jag på knocka en och annan med den där pinnen man håller i. För att inte tala om att jag tappade busskortet under ett säte, (som jag skulle passera). Och slog till en rar tant med handväskan, ingen tegelsten iaf. Till slut lyckades jag få en plats i den fullproppade. Genom busschaufförens tokkörning, o min dåliga bussåkar- balans. Pust och phuuuuuuuuuuuuuuu.

Bye, bye mina vänner!

• TinkerBelle

Hihi!
    Nu får t.o.m jag gåshud
    Ska bli jättekul.....

MulleNuh skrev 2009-06-05 08:50:56 följande:
    Gud så kul!!
  • MulleNuh

Usch jag har ju sagt till passion att jag ÖÖÖNSKAR jag kunde bjuda in alla till middagen också men faaan.. Det går ju inte!!!
    Så jag hoppas ni ändå tycker det är lite kul att bara gå på vigseln?!!
    TinkerBelle skrev 2009-06-05 09:15:58 följande:
    Hihi!Nu får t.o.m jag gåshud Ska bli jättekul.....
  • TinkerBelle

Absolut!
    Ingen av oss här är miljonärer...
    Hade jag varit det hade jag flugit in er allihopa.

MulleNuh skrev 2009-06-05 09:22:46 följande:
    Usch jag har ju sagt till passion att jag ÖÖÖNSKAR jag kunde bjuda in alla till middagen också men faaan.. Det går ju inte!!!Så jag hoppas ni ändå tycker det är lite kul att bara gå på vigseln?!!
  • MulleNuh

Va bra..
    TinkerBelle skrev 2009-06-05 09:25:27 följande:
    Absolut!Ingen av oss här är miljonärer...Hade jag varit det hade jag flugit in er allihopa.
  • Fjällbruttan

Hallå igen
    Efter att ha blivit utkastad två gånger idag har jag nu hunnit läsa ikapp allt... tror jag!

Mulle, jag har skrivit in dig i min almenacka så nästa lördag kl 18 korkar jag upp en skumpa för då är du fru
    Kan du inte lägga in vad ni ska ha för musik så kan vi cybertanter lyssna på den på lördag och vara med liiiite..

I´m yours, bugar och bockar och hoppas skallebangen gått över så du kan njuta mera skumpa nu då är ett klokt halvsekel
    GRATTIS i efterskott!! Och kramar!

Kannågon vänlig själv vara snäll att länka till Cantatons hemsida igen, jag vet att dne finns längre bak, men hittar den inte, vill ju lyssna på den ljuva stämman!
    For du förresten på festen igår? Skulle också känt mig ledsen om jag inte hört nåt tidigare! Män är skumma ibland...

Passion... eh.. ja, banan finns kvar
    Saga kom ut på 1h och 40 min.. tur att vi var på bb...
    vi har ju 23 mil dit,men var där för satt sättas igång men hann inte... men det gick kanonbra! Har inte haft epidural med nåt av barnen, NEJ, jag är ingen stålkvinna men har sammanväxningar i ryggen så de fick inte in den första gången jag skulle pröva
    Nu när det tar sig till helgen rekomenderar jag dig at läsa boken Att föda av Gudrun Abascal, kanonbok!!
    Både jag och flera av mina väninnor har sagt att får man bara välja en bok under hela graviditeten så är det den!
    Lycka till, håller tummarna för dig!!

Nu ska jag gå och byta bajsblöja på liten Saga... livet är så trevligt så

Pssst... lämnar lite wienerbröd och kaffe till er

• Cantaton

Sonja, jag stannade hemma. Var lite för ledsen får att orka göra mig iordning och åka så sent. Samtidigt som min hals fortfarande är rätt skör och då är det inte så klokt att gå ut och behöva överrösta en massa musik, speciellt inte då jag ju har konsert imorron..

Mulle, jag bor också i Stockholm (betydligt mer Stockholm än passion ).

Svar på tråden Tantvarning 4