• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

haha va bra!! Kl 18 har vi varit gifta i ca 40 minuter!
    Jaa fast dom låtarna vi ska ha finns ju inte riktigt så.. utan dom blir lite omgjorda och så..

Fjällbruttan skrev 2009-06-05 10:01:54 följande:
    Hallå igen Efter att ha blivit utkastad två gånger idag har jag nu hunnit läsa ikapp allt... tror jag!Mulle, jag har skrivit in dig i min almenacka så nästa lördag kl 18 korkar jag upp en skumpa för då är du fru Kan du inte lägga in vad ni ska ha för musik så kan vi cybertanter lyssna på den på lördag och vara med liiiite..I´m yours, bugar och bockar och hoppas skallebangen gått över så du kan njuta mera skumpa nu då är ett klokt halvsekel GRATTIS i efterskott!! Och kramar! Kannågon vänlig själv vara snäll att länka till Cantatons hemsida igen, jag vet att dne finns längre bak, men hittar den inte, vill ju lyssna på den ljuva stämman!For du förresten på festen igår? Skulle också känt mig ledsen om jag inte hört nåt tidigare! Män är skumma ibland...Passion... eh.. ja, banan finns kvar Saga kom ut på 1h och 40 min.. tur att vi var på bb... vi har ju 23 mil dit,men var där för satt sättas igång men hann inte... men det gick kanonbra! Har inte haft epidural med nåt av barnen, NEJ, jag är ingen stålkvinna men har sammanväxningar i ryggen så de fick inte in den första gången jag skulle pröva Nu när det tar sig till helgen rekomenderar jag dig at läsa boken Att föda av Gudrun Abascal, kanonbok!!Både jag och flera av mina väninnor har sagt att får man bara välja en bok under hela graviditeten så är det den!Lycka till, håller tummarna för dig!!Nu ska jag gå och byta bajsblöja på liten Saga... livet är så trevligt så Pssst... lämnar lite wienerbröd och kaffe till er
  • MulleNuh

Men då får du också bänka dig med några av tanterna om du vill!! ALLA är sååå välkomna!!

Cantaton skrev 2009-06-05 10:08:02 följande:
    Sonja, jag stannade hemma. Var lite för ledsen får att orka göra mig iordning och åka så sent. Samtidigt som min hals fortfarande är rätt skör och då är det inte så klokt att gå ut och behöva överrösta en massa musik, speciellt inte då jag ju har konsert imorron..Mulle, jag bor också i Stockholm (betydligt mer Stockholm än passion ).
  • Cantaton

Mm, om jag hinner från Seglora och dit så Men vigseln i Seglora är rättså tidigt på dagen, så jag kanske hinner. Din vigselplats är ändå på vägen hem för min del

• Sommar 2010

Mulle, attans bofink! Jag bor 200 meter från Gustaf Vasa kyrka, men just nästa lördag ska jag till Linköping på brorsbarnens namngivnngsfest.

• MulleNuh

Cantaton: Ja du vet vart kyrkan är så det är ju bara att droppa in om du hinner!

Sommar 2010: ja men det var ju tyyypiskt då!!

• Sommar 2010

Dessutom kommer min blivande hem efter ett år i Afrika samma dag (han har varit hemma på semester några gånger) och jag är inte hemma för att ta emot honom. Känns sådär.

• TinkerBelle

Fjällbruttan - trodde inte folk läste Gudruns böcker längre.
    Kan varmt rekomendera den jag också.
    Har andats mig igenom tre förlossningar och "endast" hunnit med lust gas...
    Första förlossningen tog 3,5 timme från att jag vaknade av att vattnet gick tills sonen var ute. Andra förlossningen tog 2,5 och tredje 1,5.
    Han inte med att ens tänka om jag ska vara ärlig så det var jätte skönt att jag faktsikt läst just styckena om andning (Lamze?) om och om igen! Minns från första förlossningen att jag fått nog och ville gå därifrån - ologiskt jag vet. Tyckte dem kunde fixa det själv utan mig.

• MulleNuh

Men OJ!!! Ja jag förstår att du vill vara hemma när han kommer! Men va UNDERBART det måste kännas nu!?

Sommar 2010 skrev 2009-06-05 10:56:30 följande:

Dessutom kommer min blivande hem efter ett år i Afrika samma dag (han har varit hemma på semester några gånger) och jag är inte hemma för att ta emot honom. Känns sådär.
  • TinkerBelle

Herre Gud!
    Jag får nipper när m2b är borta en vecka 10 dagar!
    Och det är han ofta...

Sommar 2010 skrev 2009-06-05 10:56:30 följande:

Svar på tråden Tantvarning 4