• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Hej, hej tanterna! Jag har också haft problem med BT idag.
    Idag har jag varit på dagis och sett flickorna delta i en föreställning som hette "Pytteliten i Trollskogen" eller nåt sånt. Mina tjejer var utklädda till troll och häxor. Så söta så. Med våfflor i håret, alltså håret var våfflat.
    Ett skönt brejk från debet och kredit, kontokortsfakturor och kvitton!
    Snart blir jag väl utslängd igen. Så på er alla!

• didis

Dagisföreställningar är det bästa jag vet! Åh de var så söta när de var små, mina barn så jag fick en klump i halsen när jag såg dem sjunga och läsa dikter på dagis!

I morgon är jag på Liseberg hela dagen med sonens klass!

Få se hur mycket BT det blir i kväll, det hänger inte på mig...

• passionsblomman

Underbart!
    Snart är det skolavslutning och på sonens skola är vi ute i det gröna och har pickninck och lyssnar när eleverna sjunger på scenen.
    Vi har också tårtkalas och grillar och har det hur bra som helst. Vi gör detta på KVÄLLEN så det är iofs lite meck för att hinna dit, men det är ingen som behäver ta ledigt från jobbet på förmiddagen för avslutning.

Ifjol sjöng 4:orna School´s out for summer, med bakgrundsmusik och hela killivitten.
    En kille stod däuppe, längst ut på kanten, fullständigt glömsk av publik eller annat ovidkommande. Han bundade och spelade luftgura med ALL känsla en pojke kan uppbringa.
    Han VAR i låten och han var SÅÅÅÅ lycklig!

Jag grät av glädje och skratt när jag såg honom och jag önskar vi alla åtminstone ibland fick känna oss så som han gjorde den sommarkvällen.

• TinkerBelle

Hej tanter, tror vi alla har problem med BT idag.
    Jag har börjat skriva inläggen i word först så jag slipper skriva om?.. 

Här regnar det och blåser av bara h-vete. Hade jag lämnat altan dörren öppne vete fåglarna om huset stått kvar.

Har hunnit köra en sväng med dammsugaren och dammtorkat varenda pinal i vardags rummet idag. Händer inte ofta. 

Har nu på kvällskvisten varit och hämtat ut tärnklänningen till min syster. Det blir lite klart varje dag?

• Daa

Grattis, Panzer. Alltid skönt med avklarade tentor. Ex-jobbet däremot kan jag förstå känns mindre muntert...

Håller med om BT-strulet. Det var otroligt svårt att titta in lite snabbt, sådär som man kanske vill göra på arbetstid fast man inte riktigt får

Har varit riktigt trött idag, men lyckades ändå klippa gräsmattan. Medan jag höll på kände jag mig märkligt nog ganska så pigg. Det gick fort över dock

Passar på att önska en fin kväll, för man vet ju aldrig när man får chans att logga in och skriva igen.
    Kram på er.

• Fjällbruttan

Hej!!
    Looon time no see... och när jag försökte läsa ikapp idag så åkte jag ut:-/

Daa...GRATTIS GRATTIS GRATTIS
    Inte så tokig gissning alltså
    Hade en kompis som kom hit och lånade ett grav-test idag (nej vi försöker inte men min mens var sen förr förra månaden, men kom innan beställning från apoteket kommit...... glesbygdsdilemma )så nu hoppas jag på ett positivt svar till!

Blomman, m2b fick betala i handelsträdgården, så nu sätter han nogupp växthuset i höst så jag kan odla nästa vår...
    men de hade inte allt jag ville ha, så heja internet, jag har tokshoppat rosor på rea

Sonja, skaffa takbox till bilen, funkar utmärkt att frakta stora flak med blommor i, prövade i tisdags!

dfk... märkligt det där med badkläder, du är dock inte ensam, även jag undrar varför man ska ha dubbla uppsättningar på sig på badhuset så mycket mer att glömma när de ska hem också!

Idag har jag sytt en väst och slips till m2b, igår blev boleron inprovad och nästan klar så lite händer.. och alla utom en har svarat....

Kram på er!

• Im yours

Nattinatt, nu är jag trött som aldrig förr.

• Cantaton

Godnatt Im yours.

Själv är jag lite kluven... Min sambo som varit på middag med klassen idag skickade ett mess och skrev att det var full fest och undrade var jag var. Jag svarade att jag var hemma. Då skrev han tillbaka "tråkigt" och att några av tjejerna i hans klass respektive flickvänner till några i hans klass hade frågat efter mig. Då helt plötsligt blev jag ledsen, visste inte ens att jag var bjuden... och svarade att jag inte visste att jag var bjuden o att det kändes sent att åka iväg nu. Han tyckte "Nä, vi är bara på söder, ta 4:an". och nu vet jag inte alls vad jag vill... Klart att jag vill vara en del, o framförallt om de andra frågar. Men det blir så sent och jag är ju inte direkt iordninggjord för att gå ut. Samtidigt som jag som sagt är lite ledsen för att jag inte visste nåt.. Då hade jag ju kunnat åka tidigare när det kändes lite mer "lämpligt"...

• tonårsmorsa

Idag var det en som trodde att jag var dotter till sambon - och han är bara tre år äldre än mig.

Svar på tråden Tantvarning 4