• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

Det låter väl bra?

Daa skrev 2009-06-02 20:40:26 följande:
    På tal om att fråga saker, såg att Soldemor är tillbaka och jag tänkte att du kanske har koll eller nåt bra förslag.Vi ska på prästvigning på söndag och tänkte ge en present. Då kommer den kanske dumma frågan: Vad skriver man på ett kort? "Grattis till prästvigningen?" "Bra jobbat, tjejen?"
  • Daa

Ja, kanske. Tror faktiskt att den nyblivna prästen i fråga skulle tycka att "bra jobbat, tjejen" var ganska kul, när jag tänker efter.

Cantaton skrev 2009-06-02 20:42:34 följande:
    Det låter väl bra?
  • Sonja68

OJ! Här har hänt mycket på några timmar. Heloise; välkommen tillbaka. Och grattis till dig och Panzer som ska bli föräldrar till den sotsvarta lilla kissungen *är lite avundsjuk*!
    Cantaton: Skönt att migränen släpper, jag lider själv av migrän (inte så ofta tack o lov) så jag vet hur det är.
    Didis; mitt språk har dalat ner till en neandertalarnivå sen jag började snurra runt här på BT, hi-hi. Men att DU skulle skriva DEM... fniss! Kan alltså hända den bäste.
    Jättefina kattungar Blommis! Jag är svag för randiga och spräckliga. Mmmmmm...

• Daa

Blomman: vilka söta små kattungar. *suckar* Vill hälsa på dem.
    (stackars mig som får nöja mig med att hälsa på små valpar )

• passionsblomman

Ja STACKARS dig!

Valpar som är så fula!

Daa skrev 2009-06-02 21:12:03 följande:
    Blomman: vilka söta små kattungar. *suckar* Vill hälsa på dem. (stackars mig som får nöja mig med att hälsa på små valpar )
  • Cantaton

Sonja, jag brukar inte heller ha ofta (typ 2ggr/år) men nu har jag plötsligt haft det fyra dagar på tre veckor..

• Sonja68
    Cantaton skrev 2009-06-02 21:21:58 följande:
    Sonja, jag brukar inte heller ha ofta (typ 2ggr/år) men nu har jag plötsligt haft det fyra dagar på tre veckor..
    Ja, jag har också 2 ggr/år nuförtiden, men som du vet är det ju ganska ofta stressrelaterat. Misstänker att du haft det körigt sista tiden? Se till att vila vännen *kramar om dig*
  • MulleNuh

NUUUUUU äntligen sitter karln här med ett litet leende på läpparna! Det var på tiden! hahaha....

• passionsblomman

Där hör du Cantaton! Jag säger ju åt dig att du måste sänka tempot nu en tid!

Jag vet vad det där med väggen är. Lyssna på din kropp!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-02 21:21:45 följande:
    Ja STACKARS dig! Valpar som är så fula!
    När jag bodde hos föräldrarna hade vi schäfer. Hon fick valpar två gånger. De var "jättefula", lika fula som kattungarna...
    Faktiskt ganska lika! Särskilt den där lite dimmiga, mörka blicken när de precis öppnat ögonen, och trubbig nos och släta, mjuka trampdynor. Och jösses vad härligt de luktar!
Svar på tråden Tantvarning 4