• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Ja just det!

16/8 blir de 12 veckor och då passar det ju yyyytmärkt!

Panzerfaust skrev 2009-06-02 18:18:31 följande:
    Leveransklar i augusti blir det då va om hon är 8dgr nu?Vi har snackat om att åka ned på sthlm kulturfestival för att se Apocalyptica 13 aug.
    [/citat]
    Heloise skrev 2009-06-02 18:19:13 följande:
    [citat]
    Vi bor i hus, men det är rätt mkt trafik så hon får nog bara vara ute under uppsikt om det går bra. Vi ska sätta upp högt staket för de andra flickorna så de kan vara ute på tomten.
    Jamenvisst! Huvudsaken att hon inte först lär sig vara ute och sen ska sitta mellan 4 väggar ett helt liv.

Förresten har andra blivit i huvudsak innekatter, men med nätad balkong och mycket leksaker osv. och det har blivit jättebra.
  • Heloise

Strålande!! Nu ska vi gå ut och käka( shakes imorron ist)och kika på Wolverine och fira vår nya bebis. Visst bor du i Sthlms området? Då blir ju 13 aug perfekt och vi har semester då oxå ännu bättre. Vi bor 2 vuxna och 2 prinsessor på 100 kvm.

Åh vad mysigt; prinsessorna är 6 och 8 år gamla, en cremevit perser och en svarsköldpadd/vit perser.

• Heloise

oops sorry ladies! Men det är svårt att inte bli till sig när kattungar kommer på tal...

• passionsblomman

Ja, jag bor på Mälaröarna, utåt där kungen bor ni vet...man ska ju ha fina grannar, fast han är jäkligt otrevlig som aldrig hälsar säger smabon.

nejdå, vi åker förbi Drottningholm och vidare långt utåt skogen.

Men det kommer passa jättebra att ses då!

Vad GLAD jag blir! En kisse som har ett hem!

• Panzerfaust

Det enda vettiga med kungafamiljen är att de är AIKare i övrigt kan de sättas på första bästa plan till Ponte Corvo.

Ev. kan min lillesyrra ta en av bröderna

• Cantaton

Jag åkte där bortåt här om dagen - långt förbi Drottningholm. Färingsö. Bor du bortåt dit nånstans?

passionsblomman skrev 2009-06-02 18:33:09 följande:
    Ja, jag bor på Mälaröarna, utåt där kungen bor ni vet...man ska ju ha fina grannar, fast han är jäkligt otrevlig som aldrig hälsar säger smabon.nejdå, vi åker förbi Drottningholm och vidare långt utåt skogen.Men det kommer passa jättebra att ses då! Vad GLAD jag blir! En kisse som har ett hem!
  • passionsblomman

HEJJA!

Hur mår du förresten nu Cantaton? Har du ätit och har huvudvärkseländet släppt?

Cantaton skrev 2009-06-02 18:33:50 följande:
    Oh nu hade min sambo varit o tagit prover inför att bli blodgivare!
  • Cantaton

Jag åt rester som fanns i kylen - kyckling, potatis och löksås så det gick ingen nöd på mig.

Det var en kraftig migrän så trots att jag tagit tabletter i två omgångar har det inte släppt riktigt, men nu är det mycket svagare och jag är mer trött än något annat. Tog en kort promenad i regnet för att få lite luft. Det hjälpte lite tror jag. (Även om jag tror att det delvis är vädrets fel att jag mår så här. Jag klarar inte av när det är så här tungt väder.)

passionsblomman skrev 2009-06-02 18:36:21 följande:
    HEJJA!Hur mår du förresten nu Cantaton? Har du ätit och har huvudvärkseländet släppt?
Svar på tråden Tantvarning 4