• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

haaahaaaaa. Mmm man vet aldrig! Han kikar in och ler med ett snett litet leende varje gång iaf!

Sonja68 skrev 2009-06-02 12:40:39 följande:
    Har han nog spanat in dig Mulle, hihi!Jo, den där känslan av att man bar på en hemlighet där inne i magen, ett LIV, man kände sig lite "helig", som jungfru Maria ungefär, fastän man omöjligen var en jungfru, he-he!
  • Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-06-02 12:50:38 följande:
    haaahaaaaa. Mmm man vet aldrig! Han kikar in och ler med ett snett litet leende varje gång iaf!
    Saken är biff Mulle; du har en beundrare
  • Soldemor
    lillabruden skrev 2009-05-29 04:25:13 följande:
    The Dark Rising...
    Där är världens läckerbit med, Christopher Eccleston!
  • Im yours

Det är ju strålande Daa, jättekul, jättekul. Hoppar, och studsar. Jippie

Cantaton: Hmmm, är det du som sjunger? Du vet, jag är äldst här i tanthörnan. Har därför rätt att ibland vara aningens senil

Sonja: Jag förstår din oro ang mamma. Usch, misste själv min mamma 1983, hon var bara 45 år. Håller alla tummar, och kramar dig extrahårt.

Heloise: Här är man alltid bland vänner. Hejja dig, på alla sätt och vis.

Mulle: Ajja bajja, inte se åt andra pöjkar

Här är det regn, och regn. Ska iaf ta en promenix, kärlek sak kombineras med frisk luft, har jag hört. Ta hand om er, era barn, männen, bilarna, blommorna och djuren

Cyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy all!

• Soldemor

Im yours skrev 2009-05-30 21:55:24 följande:

. Jag är less på den där pipkärringen med bubblet, morr, morr.
    Jag med! Vad skönt att höra att inte bara jag stör mig!
  • Cantaton

Haha, senil och senil. Varför skulle någon känna till att det är jag - egentligen? Det står inte ens på själva hemsidan... Men ja, i låtlistorna är det jag som sjunger (och på min egen presentation givetvis).

(Roligt! Bröllopsguiden ska tydligen skriva om sajten på sin hemsida.)

Im yours skrev 2009-06-02 14:14:47 följande:

Det är ju strålande Daa, jättekul, jättekul. Hoppar, och studsar. Jippie Cantaton: Hmmm, är det du som sjunger? Du vet, jag är äldst här i tanthörnan. Har därför rätt att ibland vara aningens senil Sonja: Jag förstår din oro ang mamma. Usch, misste själv min mamma 1983, hon var bara 45 år. Håller alla tummar, och kramar dig extrahårt.Heloise: Här är man alltid bland vänner. Hejja dig, på alla sätt och vis.Mulle: Ajja bajja, inte se åt andra pöjkar Här är det regn, och regn. Ska iaf ta en promenix, kärlek sak kombineras med frisk luft, har jag hört. Ta hand om er, era barn, männen, bilarna, blommorna och djuren Cyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy all!
  • passionsblomman

Åh vad KUL!!!

Hejja!

Cantaton skrev 2009-06-02 14:21:46 följande:
    Haha, senil och senil. Varför skulle någon känna till att det är jag - egentligen? Det står inte ens på själva hemsidan... Men ja, i låtlistorna är det jag som sjunger (och på min egen presentation givetvis).(Roligt! Bröllopsguiden ska tydligen skriva om sajten på sin hemsida.)Im yours skrev 2009-06-02 14:14:47 följande:
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-06-02 11:49:04 följande:
    Åh, men jag som bara vågar vara "försiktigt positiv" än. Du verkar nästan gladare än jag Men tack för pommacen.Nåväl: Min man och jag har just fått reda på att vi väntar barn. (och det är jättetidigt än, så ni får inte säga till nån! )Och om inte jag går och äter snart, kommer jag att bidra till taskig stämning här på jobbet
    JÄÄÄTTEGRATTIS!!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-06-02 12:44:40 följande:
    !Kissekattongarna har idag öppnat ögoná alla tre och ser obeskrivligt roliga ut med sina ojämna gluggar och dimmaiga blå blick!
    Nej, jag är inte ett dugg avundsjuk (sa prästen som vet att det är fult att ljuga...)
Svar på tråden Tantvarning 4