• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Ohh ja!
    Vi vet att den tanten är duktig.

passionsblomman skrev 2009-06-01 22:31:18 följande:
    HEHE!Hörni tjejer; kolla här ,inlägg 9 i tråden. Klicka er in där så får ni se vad en viss tant som Kan ta ton har varit DUKTIG!!!www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m3314585.htmlFör ni känner väl igen en av de tjejeerna där va?
  • passionsblomman

Eller hur!

*stolt medtant*

Gú vad mycket vi kan tillsammans här om vi lägger ihop oss i en kunskapsbank!

Värsta grymma tantkompetensen finns det!

TinkerBelle skrev 2009-06-01 22:47:17 följande:
    Ohh ja!Vi vet att den tanten är duktig.
  • lillabruden

godmorgon

idag ska jag på student! får se om jag inte somnar ståendes bara......varför ser man inte till som chef att det finns vikarier även på natten?! *surar lite grann* men jag ska till Ullared den 12juni o spendera mina extra pengar

Grattis Mulle till möhippan

• MulleNuh

Go morron.

FYYY vilken natt jag haft!! Såna mardrömmar!!
    Micke är ju på en Åbo-kryssning för att inhandla alkohol till bröllopet.. Så det är ju ingen festarkryssning.

Men jag drömde att han FÖRST bränt ALLA bröllopspengar på spel. Sen söp dom som djur och till råga på allt så GÖKADE han med 2 tjejer på kryssningen! Så vi ställde in hela bröllopet. Minns att jag klirrade en ruta i drömmen också,

Hemsk var den!!!

• dfk

Godmorgon!
    lillabruden- ha skoj på studenten!

Nej usch Mulle vilken dröm!
    Im yours- du gör rätt i att mysa.

Min 9-åring började att riva upp himmel och jord över en bikini. Dom ska till simhallen, och hon ska ha en badtop, badbyxa och över det badshorts. Hon vill inte bara ha badbyxor, det är tydligen fult. Sen måste hon ändå ha dom under badshortsen ifall hon tappar badshortsen. Det var väldigt noga med allt det här, som en trött mamma tydligen inte förstår. Sen börjades det, inte den vattenflaskan, inte den frukten, jag vill inte ha den väskan..
    Morr...

• Sonja68

Cantaton: VILKEN fin röst du har, lätt och luftig som om den svävade uppe bland änglarna...

Daa: Ja, hrm den där tröttheten skulle man ju vilja ta och checka upp lite närmare, känns det som att du springer in i en vägg kl 19 och faller in i koma? I såna fall så låter det väääääldigt bekant. Hi-hi!

Fjällbruttan; Ta't lugnt i handelsträdgården, jag vet hur det brukar sluta,bagageutrymmet räcker inte till och man sitter med blommor i knät, mellan fötterna, krukorna välter ut på sätet osv.

Mulle: Fy vilken mardröm. Så där brukar jag också hålla på i perioder på nätterna. Läskigt! Man vaknar alldeles kallsvettig.

Dfk: Jag har en 6-åring där hemma som är likadan! Gråt och gnäll varje morgon. Imorse valde hon kläder själv, men det var ÄNDÅ inte bra; stumpbyxorna var för långa, för korta, för kliiga. När jag lugnt föreslog att hon skulle skippa strumpbyxorna ELLER byta ut kjolen mot byxor så blev det ett j-a liv! Åhhhhh, Gud giv mig styrka.

Ha en bra dag härliga tanter!

• MulleNuh

Oj nu tittar jag in en snabbis.. FY vilken morron på jobbet. jag fick tårar i ögonen framför säkert 12 pers som stod och stirra på mig! hahaha...

• Cantaton

Själv trodde jag att jag skulle vara på kontoret typ 9. Iställe vaknade jag runt 9.30 och har en dundrande huvudvärk... Är helt borta. Får väl stanna hemma till lunch eller så...

• passionsblomman

Men herregud vilken start på dage alla har idag!

Mulle: såna drömmar blir man helt slut av! Det är som att man testar av sina värsta scenarion. Shit vad jag drömde vidriga saker när jag var gravid tex.
    Vad hände på jobbet så du fick tårar!

Cantaton: GÅ OCH LÄGG DIG!
    Du vet vad jag tänker säga! du får inte köra med dig och du behöver fortfarande VILA!!!

Sonja och dfk: oooooo vad man INTE håller med om "morgonstund har guld i mund" en del dagar!

Igår var jag förutseende och packade hela sonens väska inför dagens äventyr.
    Tyckte det luktade liksom...MÄSK eller så om väskan.

Hittade ett...hittade TVÅ äpplen i ett sällan använt fack och de var stadda i olika stadier av nedbrytning kan man säga!

Uuuuurk!

Här har sambon gått i taket sedn han pratat med den bilverkstad som hållit på med vår ena bil SEDAN I NOVEMBER utan att förståååååå vad detär för feeeeel fär nääää de hittar inget fel och den går så bra när de kör den.

Den STANNAR mitt i farten så man inte kan gasa och det är LITE farligt att tex ligga mitt i en omkörning och blien plötsligt tappar all fart...

Han har pratatt med n annan verkstad nu och åkte för att hämta bilen. Först skulle han styrketräna så han får ut lite aggressioner.
    Själv vaknade jag med huvudvärk och illamående-skyller på hormonerna jag äter.

Skulle måla dörrarna på vår bod idag, men det regnar ju massor!

Svar på tråden Tantvarning 4