• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Jodu Daa den här tomten var något extra! Börjar misstänka att mäniskan var ny på internet då hon helt saknade "netikett". Dessutom trodde hon att om jag bara spelar dum (hoppas jag) så slipper jag nog undan.

Hon roade med att lägga inlägg i ALLA trådar och länka till sin blogg som syftade till att sponsra hennes bröllop.....

• dfk

Mulle- vilken möhippa! Spännande med videon.
    Rara tjejer du har Sonja!

Jag fick en smaskig frukostbricka av familjen, en limefärgad orkidé och choklad. Kan det bli bättre!!

• Daa

Ja, vad ska man säga? Vissa människor tar sig rättigheter...
    Blomman med fler verkar ha jobbat bra iaf.

TinkerBelle skrev 2009-05-31 16:28:42 följande:
    Jodu Daa den här tomten var något extra! Börjar misstänka att mäniskan var ny på internet då hon helt saknade "netikett". Dessutom trodde hon att om jag bara spelar dum (hoppas jag) så slipper jag nog undan.Hon roade med att lägga inlägg i ALLA trådar och länka till sin blogg som syftade till att sponsra hennes bröllop.....
  • passionsblomman

Vilket SKIT det har varit med bt här hela eftermiddagen! jag har först NU kommit in igen!

Nu har jag dessutom varit en sådan där ideellt engagerad fotbollsmamma och skött kiosken på idrottsplatsen i ett par timmar. Man skulle baka och ta med sig, så det gjorde jag. Det fanns redan massor, för idag var det GLASS och LÄSK som gick åt.

Så, är det ngn som vill ha en sockerkaka?

Hela är kvar!

• Sonja68

Hade gärna tagit lite sockerkaka, men det finns tyvärr ingen plats!! Har varit på morsdagsmiddag hos mina föräldrar och proppat i mig massor med mat och fika.
    Min älskling är på väg hem. Ska plocka fram den vita, slinkiga negligén med röda rosor och röd spets och röda sidenband... Fniss, då svimmar han nog och undrar vad som flugit i mig.
    Både igår och idag när han ringt har jag varit arg som ett bi. Har nämligen haft påtvingad städdag idag, i detta vackra väder

• Cantaton

Jag tar gärna lite sockerkaka

passionsblomman skrev 2009-05-31 20:41:09 följande:
    Vilket SKIT det har varit med bt här hela eftermiddagen! jag har först NU kommit in igen! Nu har jag dessutom varit en sådan där ideellt engagerad fotbollsmamma och skött kiosken på idrottsplatsen i ett par timmar. Man skulle baka och ta med sig, så det gjorde jag. Det fanns redan massor, för idag var det GLASS och LÄSK som gick åt.Så, är det ngn som vill ha en sockerkaka? Hela är kvar!
  • passionsblomman

Varsågod !

Vill du ha lite thé eller kaffe också?

Cantaton skrev 2009-05-31 21:33:24 följande:
    Jag tar gärna lite sockerkaka
  • Sonja68

Jag har lagt in två bilder på mina blommande kaktusar. Är ingen proffsfotograf, men gjorde ett försök i alla fall.
    Har en orkidé i kruka med flera knoppar också, den första blomman slog ut idag

• passionsblomman

Åååh, jag böööölar!
    Det är ju den där "rädda mammorna"-galan på tv4 som sätter fokus på att man numera gjort stridsstrategi av att våldta och mörda kvinnor världen över, för då sabbar man som mest effektivt hela samhället.

Nu var det en mamma som återförenades med sina barn som hon inte sett på över ett år.
    Detta var ju iofs ett lyckligt slut så jag bölar därför.

Nyss en intervju med en kvinna som blivit så hemskt behnadlad så man vill ju spy bara man hör det. hennes två barn var örsvunna, ensamm aflyktingar ngnstans i europa. De kommer från Kongo.
    Fy fasen!

Och i tidningen igår stod om att Talibanerna nu gasar skolor där flickor går, för att tvinga fram att flickor inte ska få gå i skola.

Muntert värre!

Jag KAN inte se sådant här!

• Sonja68

Shit, jag skulle ju se den där galan!!!
    Hur länge håller den på?'! Jag måste ut och vattna häcken också.

Svar på tråden Tantvarning 4