• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Gulle dej I´m yours! Nä min sambo är mest förbannad på alla nerspydda och nerpissade fyllon i varierad ålder just nu och för att det är VARMT att ha skyddsväst i sommarhettan.

Och på mammor som tar sina småbarn till köpcentret och bara släpper dem där och försvinner på egen shopping/fika i flera timmar, medan vakterna letar efter vem som har ansvar för det lilla barnet.

• Panzerfaust

Jo vraken blommar nu när solen är framme, man skulle kanske önska sig en köldknäpp så att det strök med några.

• Cantaton

Heja dig!

passionsblomman skrev 2009-05-30 19:06:32 följande:
    Tjaba December!Jag har 34 kvitton på anmälningar och 34 grnskade anmälningar i min mailbox härhemma...
  • TinkerBelle

Hehe tror du ja!

Panzerfaust skrev 2009-05-30 20:55:37 följande:
    25:e juli och nej inget tok ännu.
  • Panzerfaust
    TinkerBelle skrev 2009-05-30 22:40:17 följande:
    Hehe tror du ja!
    Jag har inte missat min svensexa vad jag vet

Jag vet dock att det planeras en.
  • TinkerBelle

Med massor av bus!!!

Panzerfaust skrev 2009-05-30 22:44:57 följande:
    Jag har inte missat min svensexa vad jag vet Jag vet dock att det planeras en.
  • passionsblomman

Ja och blandat med nybakade studenter som kissat ner sig och kräkits lite överallt kan det lätt kännas lite...mycket.

Panzerfaust skrev 2009-05-30 22:04:52 följande:
    Jo vraken blommar nu när solen är framme, man skulle kanske önska sig en köldknäpp så att det strök med några.
  • dfk

Hej på er tittar in här lite snabbt. Jag har kämpat som en galning med den där tentan, men nu är den inlämnad. Jag hoppas att det ska gå vägen, har i alla fall gjort mitt bästa!
    Imorgon ska vi ut med båten och fiska strömming. Jag vill inte äta dom där fiskarna med såååå många småben. Men maken gör gärna stekt strömming på macka till sig själv.
    Passion- hur går det med kattungarna´, mår dom bra?

• passionsblomman

Jag vill ha stekt strömmimg! Gärna stekt och inlagd på knäckemacka! Eller på kavring!

Kissongarna är tjocka som små tunnor, har alldeles rosa trampdynor och världens sötaste öron. Blinda är de än, men snart så öppnar de nog sina blå...

dfk skrev 2009-05-30 23:07:15 följande:
    Hej på er tittar in här lite snabbt. Jag har kämpat som en galning med den där tentan, men nu är den inlämnad. Jag hoppas att det ska gå vägen, har i alla fall gjort mitt bästa!Imorgon ska vi ut med båten och fiska strömming. Jag vill inte äta dom där fiskarna med såååå många småben. Men maken gör gärna stekt strömming på macka till sig själv.Passion- hur går det med kattungarna´, mår dom bra?
  • Panzerfaust

Usch att käka strömming är som att äta hår med fisksmak.

Vad är det för typ av katter?

Svar på tråden Tantvarning 4