• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

ååååå.. Jag blev sååå toklurad!
    Jag skulle ju sminka en tjej till hennes bröllop och det har ju varit spikat LÄÄÄNGE. SÅ jag gjorde mig fin på morron för at jag skulle ju på bröllop.
    Sen skulle jag köra in Micke till stan innan för han skulle fika och så med barnen..
    Då stormade syrran fram bakom Mc D på Sveavägen.. Och där bakom i en mysig park hade dom dukat upp med mackor och vin!

Jag kom dit kl 9:40. Kl 9:45 var jag full!

Vi satt o prata och skratta. Sen gick vi vidare. Kom till en studio. Där fick jag spela in Oh mickey your so fine... osv. Och jag fick göra en hel musikvideo till den! FAN va kul det var!!

Sen promenerade vi och jag fick fråga om äktenskapstips av folk! haha ett par sa in i kameran när jag fråga vad dom tror man ska göra: Jag säger bara SWINGERS! (haha)

Sen kom vi till centralbadet. Badade och drack och myste.

Sen var det middag och party!

• MulleNuh

jaaaa.

passionsblomman skrev 2009-05-31 11:28:54 följande:
    Blir det pizza till middag idag?
  • Sonja68

Vad coolt att spela in en video! Du verkar ha haft en bra hippa och att de lyckades lura dig så total He-he-he!

• MulleNuh

jaa det var så roligt, men satan va SVÅRT det är att spela in sången!
    Jag hade aldrig hört den låten på engelska heller.. Men jag lovar att ni ska få se videon sen när den är klar!

Sonja68 skrev 2009-05-31 11:33:40 följande:
    Vad coolt att spela in en video! Du verkar ha haft en bra hippa och att de lyckades lura dig så total He-he-he!
  • passionsblomman

Det tar jag som ett löfte och håller dig vid.

MulleNuh skrev 2009-05-31 11:36:38 följande:
    jaa det var så roligt, men satan va SVÅRT det är att spela in sången! Jag hade aldrig hört den låten på engelska heller.. Men jag lovar att ni ska få se videon sen när den är klar!
  • TinkerBelle

Mulle - låter som du hade en toppen dag! Sk*t kul med videon - om man kan sjunga vill säga och det kan inte jag.
    Men ställer gärna upp som bakgrundsdansare.

• Im yours

Härligt med möhippa Mulle, väntar m spänning på "videon".

Vilka änglar du har Sonja låter som en perfekt morsdag.

Här fortsätter toppenvädret, jag har vart nere i tvättstugan. Ingen rast, och ingen vila

Vi syns!

• Daa

Hej på er.
    Oj, vad här har skrivits! Det var ju inte så länge sen jag var in här sist, tycker jag

TinkerBelle, så otroligt jobbigt för din vän (orden är ju inte nog för att beskriva...).

Kul med möhippa, Mulle.

Härlig start på mors dag, Sonja

Vad är det för en tomte som har varit in och spammat? Verkar som om jag missade nåt spännande när jag var på min farbrors 60-årsfest.

Svar på tråden Tantvarning 4