• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Vi har också soligt o varmt, men det BLÅSER rejält!
    Putsar mina fönster men tog en kaffepaus. Nån som ska ha en klåddsmörgås??
    Mina häggar slår ut i blom idag, mitt framför ögona på mig! De doftar så underbart.

• passionsblomman

VAD är en klåddsmörgås?

Jag litar på dig och tar gärna en!

Sonja68 skrev 2009-05-30 15:46:21 följande:
    Vi har också soligt o varmt, men det BLÅSER rejält!Putsar mina fönster men tog en kaffepaus. Nån som ska ha en klåddsmörgås??Mina häggar slår ut i blom idag, mitt framför ögona på mig! De doftar så underbart.
  • Sonja68

Det är norrländskt hembakat bröd som man bakar i en stor vedeldad ugn. Som tunnbröd, runda kakor, men tjockare och mjuka. Men tunnare än mjukkaka.
    Super, duper gott!
    Varsågod... du kommer inte att ångra dig!

• Im yours

Hej hopp mina vänner! Fy fanken för tjuvreklam, tantarmén vakar över sin hörna

Oj, så hemskt. Min kusin fick göra abort i 6.e mån, usch vad sorgligt det var. Jag blir tårögd bara av att tänka på det, snyft. Till slut fick de iaf sonen Adam ........... en riktig glädjestund.

Dessa svensexor, hur många ggr har man inte hört om alla fylleslag. Varför kan det inte drickas måttligt? Kul att minnet klarnat, thinker.

Ni vet, jag har ju siktat in mig på att baka under den senaste veckan inför olika bemärkelsedagar. Idag gjorde jag kanongoda bullar, o en sååååå smarrig morsdagstårta med citronkräm i. Nu är mitt bak avslutat, o det känns så bra att ha hunnit med det.

Nu ska denna tant sova middag . Sedan blir det en prommis, sicket underbart väder idag

Kramar!

• TinkerBelle

Men hallå! Får vi inte smaka?

Im yours skrev 2009-05-30 15:59:42 följande:

Hej hopp mina vänner! Fy fanken för tjuvreklam, tantarmén vakar över sin hörna Oj, så hemskt. Min kusin fick göra abort i 6.e mån, usch vad sorgligt det var. Jag blir tårögd bara av att tänka på det, snyft. Till slut fick de iaf sonen Adam ........... en riktig glädjestund. Dessa svensexor, hur många ggr har man inte hört om alla fylleslag. Varför kan det inte drickas måttligt? Kul att minnet klarnat, thinker.Ni vet, jag har ju siktat in mig på att baka under den senaste veckan inför olika bemärkelsedagar. Idag gjorde jag kanongoda bullar, o en sååååå smarrig morsdagstårta med citronkräm i. Nu är mitt bak avslutat, o det känns så bra att ha hunnit med det.Nu ska denna tant sova middag . Sedan blir det en prommis, sicket underbart väder idag Kramar!
  • TinkerBelle

*Fniss*
    Har inte berättat för er om fotografen som inboxade mig i början av veckan?
    Dj**lar vad sur jag blev!
    Komma här och spamma min privata inbox.
    Han är borta från BT.
    Vet inte om han blev utslängd eller om min ilskna utläggning fick han att ge upp.
    Han ursäktade sig med att han bara tog ytterst lite betalt ? nästan grattis! Och att syftet var att bygga upp en portfolio?.
    Ehh ursäkta det om något är väl kommersiellt syfte?
    passionsblomman skrev 2009-05-30 14:58:10 följande:
    Hoppetombröllop:det är ett FETT misstag att tro att du ska vara i tanttråden med din reklam!Schas!Den här tanten jagar dig vet du...
  • Im yours

Apselut, nu har tant Liz vaknat ur sin slummer. Bjussar på jordgubbstårta, bullar, o så ljuva drömmar. Kaffe, el nått vad som helst bjuds till. Varsegoda, och ta för er vackra kvinnor!!!

• Panzerfaust

*tar för mig av vackra kvinnor*

• TinkerBelle

Mums!

Im yours skrev 2009-05-30 18:06:51 följande:

Apselut, nu har tant Liz vaknat ur sin slummer. Bjussar på jordgubbstårta, bullar, o så ljuva drömmar. Kaffe, el nått vad som helst bjuds till. Varsegoda, och ta för er vackra kvinnor!!!
  • TinkerBelle

ehh vad säger blivande fru Panzerfaust om det?

Panzerfaust skrev 2009-05-30 18:07:58 följande:
    *tar för mig av vackra kvinnor*
Svar på tråden Tantvarning 4