• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

Sonja, vad hemskt! Jag förstår dig helt och fullt. Min mamma har undersökts sedan i januari av samma anledning. I slutet av förra veckan fick vi veta att det var godartat och ingen fara. Hoppas ni får samma besked.

• passionsblomman

*poff*

Här vare chapangedusch åt alla ochfulla glas! daa ska he en bebis!

Trams! jag är naturligtvis inte galdare än du, bara mindre omtumlad och uppoch nervänd och inte tt dugg orolig eller vervös, utan BARA "gu-vad-roligt-med-en-bebis-glad! "

och du undrar vad du gett dig in på.
    jag undrar inte det. Jag vet precis vad du gett dig in på och det gör mig så GLAD för er skull! Tjoho!

Äta måste gravida kvinnor,annars blir de farliga!

• didis

Daa - grattis!!!

*korkar upp... pommacen*

Hur tidigt är tidigt? När är det dags?

• passionsblomman

Det är Daa som är och det är alldeles nytt och jag har vetat flera DAGAR och nuuuu får jag babbla! Hurra! Daa ska ha en bebis i vad blir det då? det måste ju handla om månadskiftet januari februari, eller Daa?

• MulleNuh

haa haaaaa..

Grattis Daaaaa!!!!! Babygrattis!!!

passionsblomman skrev 2009-06-02 11:56:27 följande:
    Det är Daa som är och det är alldeles nytt och jag har vetat flera DAGAR och nuuuu får jag babbla! Hurra! Daa ska ha en bebis i vad blir det då? det måste ju handla om månadskiftet januari februari, eller Daa?
  • didis

Jaja, då var det inte såå nytt - jag tänkte att det var sådär en kvart efteråt...

passionsblomman skrev 2009-06-02 11:56:27 följande:
  • Daa

Jag tycker att det är nytt: superjättenytt!
    Nu har jag ätit och då är jag snäll igen (har f ö alltid blivit grinig alt. helt passiv som hungrig. Ska bli intressant att se om det blir värre nu )

didis skrev 2009-06-02 12:03:22 följande:
    Jaja, då var det inte såå nytt - jag tänkte att det var sådär en kvart efteråt...
  • passionsblomman

Näää, vi inboxades i veckan här , det var väl i förra helgen tilloh med Daa?

och jag fick INTE säga nåt...
    Gu vad skönt, jag behöver inte längre tänka mig för..

Men skum känsla såklart, att berätta för folk man aldrig träffat, när INGEN man känner irl vet ngt!
  • Daa

Det låter som en bra analys

passionsblomman skrev 2009-06-02 11:52:38 följande:
    *poff*Här vare chapangedusch åt alla ochfulla glas! daa ska he en bebis!Trams! jag är naturligtvis inte galdare än du, bara mindre omtumlad och uppoch nervänd och inte tt dugg orolig eller vervös, utan BARA "gu-vad-roligt-med-en-bebis-glad! " och du undrar vad du gett dig in på.jag undrar inte det. Jag vet precis vad du gett dig in på och det gör mig så GLAD för er skull! Tjoho!Äta måste gravida kvinnor,annars blir de farliga!
    Det lutar åt månadsskiftet januari, februari, ja.

Där ser ni hur det kan bli om man åker på bröllopsresa (öh, eller kanske innan man åker??)

(oj, nu är det fullt med arbetskamrater här inne och de får_inte_veta än).
Svar på tråden Tantvarning 4