• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Och ni fattar ju att jag väntat med champangen tills ni andra är med -manska ju inte dricka i sin ensamhet. Har jag hört.

Så jag gör det med er istället!

• Daa

Fint. *stjälper i mig det sista av min pommac*
    Nu är lunchen över och jag måste återgå till jobbet, men jag ska glädjas över champagneregnet *torkar en liten tår i ögonvrån*

Ha en fin dag, alla tanterna.

passionsblomman skrev 2009-06-02 12:12:25 följande:
    Och ni fattar ju att jag väntat med champangen tills ni andra är med -manska ju inte dricka i sin ensamhet. Har jag hört.Så jag gör det med er istället!
  • Cantaton

Lunchen över? Jag somnade ifrån min frukost och har inte fått något alls i magen... ska nog göra något åt det.

• Heloise

Hej hej!
    Går det bra om jag börjar hänga lite mer er igen Nu är skolan snart slut bara små rester kvar som jag ska göra idag. Vilken lättnad, helt otroligt det här har varit det längsta och jobbigaste året hittils. 4 år klara bara 1 kvar yay!

Grattis Daa, och grattis blommon till missungar jag såg att pansartanten är lite sugen

Aussie tjejerna har åkt, det känns tomt och sorgligt utan dem, men vi hade det underbart trevligt!

Klänning är beställd, betald och idag är första dagen på snuskshakesen. Känner mig ganska förväntansfull oxå, ska bli skönt att börja gå ner igen även om jag inte gått upp så har jag ett gäng kilon som jag vill gå ner tills bröllopet.

Mulle det närmar sig med stormsteg, spännande

Kram på er alla

• passionsblomman

Hmpf!

Ja det är nog en bra idé!

Cantaton skrev 2009-06-02 12:19:07 följande:
    Lunchen över? Jag somnade ifrån min frukost och har inte fått något alls i magen... ska nog göra något åt det.
  • Sonja68

Iiiiiiiiiihhhhhhhhh! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS DAA!!!
    Bebbe, bebbe, bebbe, å så fantastiskt roligt och härligt och underbart! Tjoho!! *klappar förtjust med händerna och studsar på kontorsstolen*

Ja, jag kör bil från jobbet så jag tar Pommac jag också, men till kvällen blir det skumpa. Jippie!

• MulleNuh

ohh jag minns den känslan när man var helt nygravid! Underbart!!

(fan vilken snygg kille som springer förbi här titt som tätt)

• Sonja68

Har han nog spanat in dig Mulle, hihi!

Jo, den där känslan av att man bar på en hemlighet där inne i magen, ett LIV, man kände sig lite "helig", som jungfru Maria ungefär, fastän man omöjligen var en jungfru, he-he!

• passionsblomman

Just så ja! Både stycke ett och två!

Sonja68 skrev 2009-06-02 12:40:39 följande:
    Har han nog spanat in dig Mulle, hihi!Jo, den där känslan av att man bar på en hemlighet där inne i magen, ett LIV, man kände sig lite "helig", som jungfru Maria ungefär, fastän man omöjligen var en jungfru, he-he!
  • passionsblomman

HEJ HELOISE!!!

Very wellcome back dear!

Kissekattongarna har idag öppnat ögoná alla tre och ser obeskrivligt roliga ut med sina ojämna gluggar och dimmaiga blå blick!

Åh vad kul du verkar ha haft med alla kompisarna!

Hur mkt har du egentligen gått ner nu? Jag tycker du är jätteduktig!

Svar på tråden Tantvarning 4