• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Ja DÄR bor jag!

Cantaton skrev 2009-06-02 18:36:09 följande:
    Jag åkte där bortåt här om dagen - långt förbi Drottningholm. Färingsö. Bor du bortåt dit nånstans?
    [/citat]
    Panzerfaust skrev 2009-06-02 18:35:41 följande:
    [citat]
    Det enda vettiga med kungafamiljen är att de är AIKare i övrigt kan de sättas på första bästa plan till Ponte Corvo.Ev. kan min lillesyrra ta en av bröderna
    Ja jag säger ju att ni kunde ha ett eget parti, du och sambon.
    Fast efter sina arbetspass i Solna centrum när det varit fotbollsbråk, vet jag inte om han just är så positiv till AIK-och inte de andra lagen heller förövrigt.
  • passionsblomman

Usch vad hemskt det är när man får migrän!

Och de där vädergrejorna med.

Bra att du åt! Hoppas du får sova skönt inatt också, det brukar behövas.

Cantaton skrev 2009-06-02 18:39:17 följande:
    Jag åt rester som fanns i kylen - kyckling, potatis och löksås så det gick ingen nöd på mig.Det var en kraftig migrän så trots att jag tagit tabletter i två omgångar har det inte släppt riktigt, men nu är det mycket svagare och jag är mer trött än något annat. Tog en kort promenad i regnet för att få lite luft. Det hjälpte lite tror jag. (Även om jag tror att det delvis är vädrets fel att jag mår så här. Jag klarar inte av när det är så här tungt väder.)
  • Cantaton

Oh. Det var jättevackert där borta. Men det märks att man inte är i stan längre när hållplatserna heter "Tillflykten", "Betlehem" och "Gatan" (bara en gata liksom?). Tillflykten tyckte jag f.ö. var ett jättevackert namn

passionsblomman skrev 2009-06-02 18:44:01 följande:
    Ja DÄR bor jag! Ja jag säger ju att ni kunde ha ett eget parti, du och sambon.Fast efter sina arbetspass i Solna centrum när det varit fotbollsbråk, vet jag inte om han just är så positiv till AIK-och inte de andra lagen heller förövrigt.
  • Cantaton

Haha, jag har svårt att se att jag inte skulle sova riktigt, riktigt gott inatt

passionsblomman skrev 2009-06-02 18:45:21 följande:
    Usch vad hemskt det är när man får migrän! Och de där vädergrejorna med.Bra att du åt! Hoppas du får sova skönt inatt också, det brukar behövas.
  • passionsblomman

VAD gjorde du här då?

Hit ut åker man ju oftast inte baraföratt liksom.

sjöng du på ngt bröllop kanske?

Cantaton skrev 2009-06-02 18:49:31 följande:
    Oh. Det var jättevackert där borta. Men det märks att man inte är i stan längre när hållplatserna heter "Tillflykten", "Betlehem" och "Gatan" (bara en gata liksom?). Tillflykten tyckte jag f.ö. var ett jättevackert namn
  • Cantaton

Nästan, på dop I Färentuna.

passionsblomman skrev 2009-06-02 18:54:21 följande:
    VAD gjorde du här då? Hit ut åker man ju oftast inte baraföratt liksom.sjöng du på ngt bröllop kanske?
  • passionsblomman

Det är så fina små kyrkor här! de är från 1100-talet flera av dem! Och pyttesmå. En av dem tar bara runt 60 pers.

Cantaton skrev 2009-06-02 19:08:50 följande:
    Nästan, på dop I Färentuna.
Svar på tråden Tantvarning 4