• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Hej igen tanter

En mycket förkyld, haslflussig och sjukskriven tanttittar in...
    Stockholm tog kål på mig, men allt är fixat i klädväg till bröllopet

Blomman: kramar dig länge och hårt (utan bakterier)och hoppas att det blir bebis nästa gång!
    Otroligt söta kissemissar! Hade vi inte redan gårdskatt så kanske jag skulle skaffat en

Lillabruden, båda klänningarna är fina men jag måste erkänna att det jag fastnade mest för på bilderna var din otroligt vackra ögon!!Jag skulle valt den med axelband...men jag kan inte tänka mig att vara utan det heller

När jag orkar ska jag sätta mig och försökar läsa igenom allt som hänt medans jag varit borta... nu ska jag återgå till mitt thé och snora framför tv:n en stund
    Kram

• passionsblomman

Fy tusan!

Man vilken TUR ni hade ändå mitt i allt!

Det där med försöka ett år, det är nog rätt lika överallt, men det andra...nej! Orättvist!

• lillabruden

tack för era åsikter jag har sovit på det o jag tror jag vet vilken klänning jag vill ha....men imorron kanske jag ändrar mig...*pustar o stönar över migsjälv*

Passionis, *kramar* kanske nästa gång! Du får gå runt på händerna så kanske det trillar på plats där inne Tänker på er!!!

Jag tycker det är fel att man inte hjälper dem som är över 30! Det är ju liksom ingen ålder egentligen!!! Många får ju faktiskt barn på ett eller annat sätt efter 30 idag!

Jag håller på er Passionis!!! Du får kela med kattamamman kanske det också hjälper

• lillabruden

mina ögon?? Oj vad generad jag blev!!!
    Men tack
    Du får ta dig lite varm konjak o krya på dig vetja!

Fjällbruttan skrev 2009-05-25 16:21:28 följande:
    Hej igen tanter En mycket förkyld, haslflussig och sjukskriven tanttittar in...Stockholm tog kål på mig, men allt är fixat i klädväg till bröllopet Blomman: kramar dig länge och hårt (utan bakterier)och hoppas att det blir bebis nästa gång!Otroligt söta kissemissar! Hade vi inte redan gårdskatt så kanske jag skulle skaffat en Lillabruden, båda klänningarna är fina men jag måste erkänna att det jag fastnade mest för på bilderna var din otroligt vackra ögon!!Jag skulle valt den med axelband...men jag kan inte tänka mig att vara utan det heller När jag orkar ska jag sätta mig och försökar läsa igenom allt som hänt medans jag varit borta... nu ska jag återgå till mitt thé och snora framför tv:n en stund Kram
  • passionsblomman

Lilla brud: Jag har glömt att skriva: du ser jättefin ut i vilken av dem som helst!Jag har aldrig fattat vad felet ed den första är, för den är du hur vacker som helst i, men den andra är ju också fin.

Vilken är du inne på?

• lillabruden

det lutar åt den nya.....den utan axelband.... jag tror att den första inte riktigt är min stil iallafall...trots att den också är jättefin!!
    Jäkla klänningar, alla är ju fina!!!

passionsblomman skrev 2009-05-25 16:27:19 följande:
    Lilla brud: Jag har glömt att skriva: du ser jättefin ut i vilken av dem som helst!Jag har aldrig fattat vad felet ed den första är, för den är du hur vacker som helst i, men den andra är ju också fin.Vilken är du inne på?
  • Soldemor

Lilla brud: Personligen gillar jag den med axelband, den är så snygg i modellen! (Tycker jag har lite erfarenhet, ser rätt många brudklänningar på ett år!)

• Diz

Jag tycker att du är jättefin i båda, känn efter vilken du trivs bäst i så kommer det att bli jättebra.

Våra små kattungar är sådär underbart ulliga gulliga nu, snart kommer de att börja utforska, då gäller det att se efter vart man sätter fötterna.

vit: dizaster.blogg.se/images/2009/milly_39504714.jpg
    silvergrå: dizaster.blogg.se/images/2009/silvergr_39504847.jpg
    mörkgrå: dizaster.blogg.se/images/2009/twotone_39506138.jpg
    (observera sättet han liksom puttar sig fram med hakan i backen )

• passionsblomman

ooooo vad fina de är!

Jag älskar den där silverår färgen och den är rätt lik hur Koraterna ser ut.

Här utforskas inte ett dugg. Det är FULLT fokus på ...

....MAT...

• Daa

Blomman: en extra stor kram till dig idag. Tänker på dig.

lillabruden: du är så vacker i båda klänningarna, men jag håller på den med axelband. Himla snygg ringning tycker jag fortfarande

Svar på tråden Tantvarning 4