• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

TANTER, TANTER, TANTER!!!!!!

Gissa vem som ringde på min mobil nyss:

KEVIN BORG!!!!! Det är alldeles SANT!!!!
    Han ville gratta lilla Katja på födelsedagen!
    Så SYND att hon var på dagis, för sen hade han inte tid att ringa, för han är mitt uppe i repetitionerna av den där High school musikalen som han ska va med i...

Men FATTA vilken kille! Som ringer för att gratta en 4-årig liten beundrarinna. DET kallar jag en STOR människa!!

Men så är han ju från Arvidsjaur... eller Malta... men bor i Stockholm... eller hur var det nu?! SKITSAMMA, en fantastisk person och artist i vilket fall som helst.

jag är alldeles tagen!

• passionsblomman

DU SKÄMTAR!!! :-O

Det var det bästa jag någonsin hört på internäääätet!

Jag DÖR!!!!

Vaffan ÅK till dagis och låt henne rnga upp för helskotta! skynda dig!

Sonja68 skrev 2009-05-26 12:37:00 följande:
    TANTER, TANTER, TANTER!!!!!!Gissa vem som ringde på min mobil nyss:KEVIN BORG!!!!! Det är alldeles SANT!!!!Han ville gratta lilla Katja på födelsedagen! Så SYND att hon var på dagis, för sen hade han inte tid att ringa, för han är mitt uppe i repetitionerna av den där High school musikalen som han ska va med i...Men FATTA vilken kille! Som ringer för att gratta en 4-årig liten beundrarinna. DET kallar jag en STOR människa!!Men så är han ju från Arvidsjaur... eller Malta... men bor i Stockholm... eller hur var det nu?! SKITSAMMA, en fantastisk person och artist i vilket fall som helst.jag är alldeles tagen!
  • Sonja68

Nämen, det går inte. Det tar säkert 15 minuter dit och han skulle och repa nu. Dessutom var det okänt nummer så man kan inte ringa tillbaka.
    Men snacka om att jag blev helt ställd!!! Hakan hänger ner fortfarande och sicklet rinner.

• passionsblomman

Så otroligt jättegulligt och skitkul och alldeles...

...alldeles UNDERBART!

Du får se til att ta med henne någonstans där han ska uppträda i sommar och låta henne presentera sig!

Vilken fantastisk människa han är! Jag är djupt rörd. Jag ska fasen skriva till honom SJÄLV och tacka för att han gör världen till ett bättre ställe!

Du måste berätta detta i gladtråden!

Sonja68 skrev 2009-05-26 12:45:34 följande:
    Nämen, det går inte. Det tar säkert 15 minuter dit och han skulle och repa nu. Dessutom var det okänt nummer så man kan inte ringa tillbaka. Men snacka om att jag blev helt ställd!!! Hakan hänger ner fortfarande och sicklet rinner.
  • Sonja68

JAA, vad bra förslag, det ska jag göra.
    Uppmaning till alla tanter; köp Kevin Borgs skiva och gå på musikalen, han är en ARTIST värd att HÖGAKTA!
    Det finns hopp om mänskligheten.

• passionsblomman

Jag blir så rörd av detta att jag börjar lipa!
    Det hrä värmde hjärtat på riktigt!

Ge honom dagens ros i alla tidningar du kan komma på!

• Sonja68

Gå in och skriv i hans gästbok på www.kevinborg.se, det har jag gjort

Visst värmer det hjärtat?!
    Men HUR ska jag förklara detta för lillan?

• passionsblomman

Hihihi! Du hann före! Jag skulle just hojta här och länka exakt samma! Jag var ju tvungen att bli medlem där först och det tog ngra minuter, men NU har jag skrivit!

Och blivit medlem på en idol-sida! That´s a first!

Jag som brukar säga att jag inte har ngra idoler. Nu har han ändrat det till Astrd Lindgren och Kevin Borg!

länkar också för säkerhets skull!
    www.kevinborg.se/

• Sonja68

Jag skrev utan att vara medlem! Jag klickade bara på texten i gästboken tillhöger på första sidan. Men NU har även jag registrerat mig som medlem!!!
    Såna människor som Kevin ska man tamejfasiken supporta och hedra I'm in lööööööv.

Svar på tråden Tantvarning 4