• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Min dåvarande chef var lika knäckt som jag så hon fick hans skiva i julklapp det året.

Nu sonjagumman tar vi och går och SOVER tycker jag!
    Och drömmer goda drömmar om alla bra människor som vi har här i världen omkring oss!

*ska bara kolla den där gästboken Kevin har först*

Sonja68 skrev 2009-05-27 00:00:22 följande:
    Blomman; Jo, Markus tilltalar förmodligen oss tanter lite mer. Jag var helt såld och min telefonräkning blev också dyr...LIpade varje gång. Han är dessutom så j-a mycket människa, med fel och brister och snus och tatueringar, inget helgon utan mer som vi vanliga dödliga.Och VILKEN BEGÅVNING. Jag känner hon som var ledare för musiklinjen, hon sa att när han sökte in och gjorde sin "audition", så de bara liksom "WOW" och höll på att trilla av stolarna. Då var han 19 år. Han har ett helt unikt uttryck.OJ, oj, oj..........
  • Sonja68

Bra förslag Blommis! Imorgon är en ny dag, full med möjligheter och tillfällen att glädja andra i vår omgivning. Isället för att sitta här och skriva spydiga kommentarer i tråden om klädkoder, som jag precis gjorde. Kände bara att nu räcker det. Förlåt, inte likt mig att fräsa ifrån. Det var väl tanten i mig som kom fram...
    God natt tanter, ni är underbara!

• passionsblomman

Hahaha1 Jag skrttade åt det inlägget, så det var det värt!

Du har ju alldeles rätt.

Imorgon ska vi se vad den dagen innehåller.

Slut för idag!

Sonja68 skrev 2009-05-27 00:21:17 följande:
    Bra förslag Blommis! Imorgon är en ny dag, full med möjligheter och tillfällen att glädja andra i vår omgivning. Isället för att sitta här och skriva spydiga kommentarer i tråden om klädkoder, som jag precis gjorde. Kände bara att nu räcker det. Förlåt, inte likt mig att fräsa ifrån. Det var väl tanten i mig som kom fram...God natt tanter, ni är underbara!
  • lillabruden

Jeppsan här sitter jag igen! Fick hoppa in ännu en natt men idag hann jag köpa lite tröst mat
    Pringles - Once You Pop You Can't Stop!
    Funlight - den lätta eller vad säger reklamen?
    Redbull - Ger dig vingar!

Jag kom på att det finns inte många bättre sätt att spendera en natt på -lästa tant-tråden med chips o saft
    (tänk nu på att jag jobbar!det måste ju vara alkoholfritt!!)

Först måste jag bara säga; Kevin Borg är den enda Idol-vinnaren jag faktiskt tycker om!!! Visst var Måns (för han vann väl?!) en charmör men har hört att han tror han har rätt till allt o är en bigshot så hans sex appeal liksom falnar......

Sen jag tog mitt körkort o kör ensam, skruvar jag upp cdspelaren och sjunger högt och stolt på motorvägen till Kevins 'Im ready to fly' *valsar omkring i huvet*
    Ska nog kika på hans hemsida jag med!!!
    Men jag undrar, fick han en inbjudan till kalaset??? Herregud, har du hans adress?! *fan varning!*

*tar ett chips till* *funderar.....*Tänk om han ville sjunga på ett bröllop den 25juli iår.......hhmmmm*

Imorgon innehåller dagen ett efterlängtat besök hos kuratorn för mig och m2bs kusin ska på gymnasie balen o jag ska dit o gulla o skämma ut henne m2b råkade ta ett jobb pass o kan inte komma Sen är det jobb på torsdag igen! Och jag har inte gjort hälften av allt jag skulle få gjort denna veckan.....men jag har promerat i stan idag O shoppat!

tärnorna ska hjälpa mig med kläningsvalet nästa vecka.....håller er uppdaterade

kramar som stramar!!!!

• lillabruden

enligt kalendern är han i edsbyn den 25juli *surar lite o tar ett chips till*

Funlight - den utan socker!ska det va

• MulleNuh

Menade Sebastian, men alla mina ex är så också säkert..

passionsblomman skrev 2009-05-26 23:14:21 följande:
    Va? Vem Sebastian? Min sambo? Ditt x? *förvirrad*
  • Im yours

Vilken fantastisk födelsedag flickebarnet fick, härligt, härligt

Idag tänkte jag ta mig till vårt stora köpcentrum. Men jösses vad det blåser i träna idag. Oaaaaaaaaaaaaaaaaa, oaaaaaaaaaaaaaa. Nej, ingen idé att sitta här och tänka längre. Action for attraction

Ha det jättebra!

• Sonja68

Å regnet de' bara öser ner...

Men tur att fönstren är på plats, så nu gör det inte så mycket att det regnar. Det är bara salning och sånt finlir kvar. Även om det också tar tid. Men det blåser liksom inte längre tvärs genom huset!

• passionsblomman

Så du menar på riktigt att han är ett x till dig då?

MulleNuh skrev 2009-05-27 06:11:35 följande:
    Menade Sebastian, men alla mina ex är så också säkert..
  • passionsblomman

Näää Lilla Bruden, Måns vann inte Idol, han åkte ut. Men han vann Let´s dance däremot.

De som vunnit Idol är...

-04 Daniel Lindström-som slog Darin
    -05 Agnes Karlsson-som slog Sebastian Karlsson
    -06 Markus Fagervall-som slog Erik Segerstedt
    -07 Marie Picasso-som slog Amanda Jensen
    -08 Kevin Borg-som slog Alice

Svar på tråden Tantvarning 4