• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Im yours

Vilken hyvens kille!!!!!!!! Helt underbart, ............ jajamännsan, det finns hopp om världen. Jag ska sannerligen blogga in den grejen i min blogg senare, tillsammans med farmorn och en drös andra speciella människor. Allt sånt ska uppmärksammas, o skrikas ut till folket!! Jösses, vilka glädjeendorfiner som härjar i mig

Föresten blomman, o alla ni andra. Dukar upp med hembakt bröd i tanthörnan. Vassego, och ta för er! Valfritt pålägg hittar man i kylen. Kaffet är nykokt, så ..... Hugg in.

• MulleNuh

wow!! Men VEM är Kevin Borg???

Sonja68 skrev 2009-05-26 12:37:00 följande:
    TANTER, TANTER, TANTER!!!!!!Gissa vem som ringde på min mobil nyss:KEVIN BORG!!!!! Det är alldeles SANT!!!!Han ville gratta lilla Katja på födelsedagen! Så SYND att hon var på dagis, för sen hade han inte tid att ringa, för han är mitt uppe i repetitionerna av den där High school musikalen som han ska va med i...Men FATTA vilken kille! Som ringer för att gratta en 4-årig liten beundrarinna. DET kallar jag en STOR människa!!Men så är han ju från Arvidsjaur... eller Malta... men bor i Stockholm... eller hur var det nu?! SKITSAMMA, en fantastisk person och artist i vilket fall som helst.jag är alldeles tagen!
  • passionsblomman

Nej nu får du skärpa dig!

Han vann ju Idol den här omgången. Det KAN du inte ha missat?

MulleNuh skrev 2009-05-26 13:54:28 följande:
    wow!! Men VEM är Kevin Borg???
  • MulleNuh

haha jasså HAN!

Ja men det var ju otroligt gulligt av honom att ringa en liten tjej så där!! Plutten då!!

passionsblomman skrev 2009-05-26 14:25:45 följande:
    Nej nu får du skärpa dig! Han vann ju Idol den här omgången. Det KAN du inte ha missat?
  • passionsblomman

Jag tror det är nån här som har börjat få bröllop i HELA huvet nu på sista tiden..

MulleNuh skrev 2009-05-26 14:28:12 följande:
    haha jasså HAN! Ja men det var ju otroligt gulligt av honom att ringa en liten tjej så där!! Plutten då!!
  • Soldemor

Blomman: Jag rekommenderar myrdosor. Det är svårt för minisnuttarna att komma åt giftet, men myrorna tycker det är jättesmaskens, äter och tar med hem och förgiftar polarna! Fast risken är att dina små börjar spela hockey med dosorna när de blir större (kissarna alltså, inte myrdosorna!)

Och nu har jag ett tillkännagivande: FANFAR FÖRST: Taadaa! Jag har fått en tjänst! Yes! En alldeles egen och jag slipper flytta! Fick dessutom lönen jag hade begärt! Ha ha! Här är en superglad tant som liksom försöker ta detta till sig i små portionsbitar, det är faktiskt sant!

• passionsblomman

Men ÅÅÅÅÅ vad roligt!

GRATTIS!

Korka upp champangen genast! Nu skålar vi!

Soldemor skrev 2009-05-26 15:07:55 följande:
    Blomman: Jag rekommenderar myrdosor. Det är svårt för minisnuttarna att komma åt giftet, men myrorna tycker det är jättesmaskens, äter och tar med hem och förgiftar polarna! Fast risken är att dina små börjar spela hockey med dosorna när de blir större (kissarna alltså, inte myrdosorna!)Och nu har jag ett tillkännagivande: FANFAR FÖRST: Taadaa! Jag har fått en tjänst! Yes! En alldeles egen och jag slipper flytta! Fick dessutom lönen jag hade begärt! Ha ha! Här är en superglad tant som liksom försöker ta detta till sig i små portionsbitar, det är faktiskt sant!
  • Im yours

Grattis soldemor, det är stort att få ett jobb i dessa tider

Svar på tråden Tantvarning 4