Daa skrev 2009-05-25 17:45:42 följande:
Fick en stor och ond klump i magen i egenskap av barnlös 30-plussare boende i samma landsting (inte för att vi än har anledning att söka hjälp, men av nån anledning har jag fått för mig att... ja, jag kan vara nojjig ibland.)Men jo, jag har hört det sägas fast jag trodde inte att det var sant. Jag menar, 30 år? Hur många har då hunnit upptäcka att de behöver hjälp? Skönt att det ordnade sig för dig ändå.
Daa, det var inte meningen att någon skulle bli uppskrämd...
Tänkte inte på att du ju faktiskt bor i samma landsting.
F'låt! Å andra sidan var det ju några år sedan, de kan ju ha ändrat sina principer. Man vet ju aldrig. Men att det SKILJER mellan landstingen, det är då säkert!. Läste någonstans att riktlinjen är 38 år, men att varje landsting bestämmer själv.
Men det finns säkert ingen anledning till oro.
Då när jag råkade ut för det här kände jag mig otroligt kränkt men så blev jag ju gravid rätt snabbt, tack och lov, och då vet ni ju; då har man inte tid/lust/ork att bråka om diskriminering och annat, man är ju fullt upptagen... med att vara gravid

!
Blommis; jag har också svartmyror under mina altanplattor. Min kompis sa att man skulle hälla salt och kokhett vatten. Lät lite grymt mot de stackarna. Men å andra sidan är de ganska äckliga... Särskilt äggen.
Såg också ditt inlägg i tråden ang gäster som inte följer klädkoden. BRA RUTET TANT BLOMMAN!!! Precis så tänker tant Sonja också.
Att de bara ORKAR reta upp sig på allt möjligt dessa Bridezillas... Out of proportion...
Hinner de alls GLÄDJAS över sitt bröllop, eller är de fullt upptagna med att allt ska vara perfekt?! Att livet där utanför bröllopsbubblan rullar på som vanligt för alla andra människor, med vardagens alla vedermödor, verkar för dem helt obegripligt.
Vårt bröllop var allt annat än perfekt, precis som vi är i vår familj, och vi hade en UNDERBAR dag

!
IMyours; Attans fotskrälle, är det inte nå´ bättre ALLS??
By the way, vi har firat en 4-åring och nybliven "Tummelisamamma" på morgonen. Paketöppningen med farfar kan beskådas i mitt galleri
Kram alla goa tanter!