• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Soldemor

Åhh Blomman! Vilka snuttisar! Skulle vilja ha uppfödning själv, typ Birma och/eller Neva.

• Daa

Blomman: Vilken söt liten katt *åh, suck*

Sonja: skönt att maken är hemma igen.

Nu är jag grymt hungrig. Seg har jag varit denna måndagförmiddag.

• MulleNuh

Ååå men GUD vilken snutt!!! Jag ÄLSKAR kissar!!!

• MulleNuh

Jag sitter här, första dagen i min reception. Den började kaotiskt med strul i datasystemen så vi kunde inte skriva ut NÅGRA accesskort!!

• passionsblomman

Hej alla!

Hela kissekattfamiljen mår strålande och de är så söta och smååååå! Nu är det kul, för nu ser man på allvar hur deär tecknade, när de är färdigtvättade och har rättat till sig lite.
    En svart, en "finrandig" som sin mamma, och en mer melerat randig, som fält mer än ränder liksom.

Soldemor: rasen jag skulle vilja ha heter Korat. Det är en Thailändsk katt som härstammar ända från vildkatterna och man tror att den i stort sett är identisk med dem som levde helt vilda förr och att de blivit tama med tiden.

De anses lyckobringande och de användes som "vaktkatter" i templen. De har väldigt speciell lyster i sin grå päls och unik grön ögonfärg.

• lillabruden

ok nu behöver jag min tantarmé ännu en gång!!! vad hade man gjort utan er?!!?!!!!

Kika i mitt galleri och jämför klänningarna...förbi se den trötta blivande bruden i klänningen och att den är för lång och skrynklig Den ska strykas och sys upp om jag väljer den nya....
    ge mig åsikter o för o nackdelar för i slutändan väljer jag som jag vill ändå!hahaha men jag vill ändå veta!!

O Passionis, så avis jag är!!! Kan bara tänka mig deras små piip kan inte fåglar o katter bara leva i symbios utan att den ena blir uppäten!!? Då hade jag kunnat ha en kise

Dags för mig att sussa en timme....varit upp sen 4 imorse!!

• Soldemor

Vill ha kattbebisar! Vill ha kattbebisar! Vill ha!!

Korat är en läcker katt! Nu är du van, så du får väl starta ett katteri och registrera ett skojigt stamnamn, typ S*Blomsterkattens eller S*Passion Korats eller något sådant!

• Heloise

Hejhej!
    Tittar in en snabbis och säger hej, har fullt upp med Aussie tjejerna massor med vin, god mat och skratt, jag vill inte att de ska åka hem!! Det är då själva fasiken att man ska ha ngr av sina bästa vänner på andra sidan jorden!

Gulligt med kissungar blomman, och lillabruden du är väldigt vacker i båda men den första( i galleriet antar att det är klänning 2) är otroligt fin! Jag har beställt klänning och nope inte ngn av dem jag ngnsin tittat på, jag letade upp en bild på en mullis och tog samma klänning blir säkert bra!

Nej nu ska jag gå in till tjejerna och pansartanten och njuta av deras sällskap!

kramkram

• TinkerBelle

Hej på er tanter,

Här sitter en sliten kvinna!
    Vi har farit och flugit den senaste veckan och det har tagit på krafterna.
    Sen har jag nog fått en ?över dos? umgänge med min ena syster?
    Älskar dem alla tre men min äldsta lilla syster är lite egen och har en tendens att fördöma, nervärdera och förringa oss andra. Det går att slå döv örat till ett tag, men fyra dagar är nog gränsen för vad jag klarar. Har haft lust att dänga handväskan i huvudet på henne flera gånger. Som tur är så sitter min två yngsta systrar i samma båt och vi stöttar varandra när det blir för mycket.

Ni har hunnit med en väldans massa här i tanttråden ? tillökning och allt!

• Sonja68

Halloj TinkerBelle! Undrade just vart du tagit vägen!

LillaBruden: Du är verkligen jättefin i båda klänningarna, men jag tycker den med axelband (som har funnits ett tag i ditt galleri) är vackrast!

Fick ett samtal från min man. Hela huset är upp o ner, fullt med damm överallt. Han sa att jag kunde glömma att det går att laga middag där hemma, så jag får väl åka o köpa pizza då.
    De skulle ju vara 2 killar som bytte fönster. Det kom bara en. Och han tog lunch kl 11 och kl. 13 var han inte tillbaka.
    Grrrrrrrr....!!
    Oj, oj, hur ska vi kunna fika 20 pers hos oss imorgon på Katjas kalas?! Ber till Gud att vi ska få soligt, varmt och vindstilla imorgon efter kl. 17...
    Eller att fönsterbytarna ska få eld i baken så att det går supersnabbt nu på eftermiddagen!

See you!

Svar på tråden Tantvarning 4