• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Ooowiiiii, vad spännande!!! Hoppas allt går bra!
    När vår schäfer fick valpar så var jag oxå så impad att både mamma och valpar visste precis vad de skulle göra. Naturens under!

• passionsblomman

Jag är så GLAD att hon är inne och att sonen får se det här, för tidigare kullar har han missat och det har han varit jättebesviken över.

• Daa

Åh. Det är verkligen häftigt att de bara vet.

Hur går det för lilla katten?

passionsblomman skrev 2009-05-24 18:32:11 följande:
    Hon är så DUKTIG lilla gumman här, så jag blir alldeles rörd. Det är så cooolt att de vet vad de ska göra och ungarna med, de liksom ba 'mat' ba!
  • passionsblomman

Jag har iallafall känt en till därinne, så kvällens vedermödor är nog inte slut för lilla kattan än.

Följetongen fortsätter!

• Diz

Hejja katta!

Påtal om freaky brännskador... Jag gjorde ugns-mackor under min första graviditet, skulle liksom låta mackorna glida av gallret, gör en liten knyck och *pscht!* bränd mamma-mage... Att försöka hantera varma saker framför en gravid-mage är ingen höjdare...
    *har fortfarande ett är precis nedanför naveln*

• Daa

Oj. Kan tänka mig att en gravid-mage kan få utstå en hel del, eftersom den liksom kommer så fort. Har jag rätt?

Diz skrev 2009-05-24 19:47:37 följande:
    Hejja katta! Påtal om freaky brännskador... Jag gjorde ugns-mackor under min första graviditet, skulle liksom låta mackorna glida av gallret, gör en liten knyck och *pscht!* bränd mamma-mage... Att försöka hantera varma saker framför en gravid-mage är ingen höjdare... *har fortfarande ett är precis nedanför naveln*
  • Sonja68

ÅÅÅÅHHHH SÅ SÖT!!!! Vill hålla, pussa, sniffa och snutta på en sån!!! Helt underbar!
    Hur många blev det, eller är det inte färdigt än?

• passionsblomman

Det blev som tur var-men till min förvåning, bara tre stycken.

Nu kom jag på att jag glömde kolla sorten..det får jag göra imorgon, de har det så gott nu, flyttade till lådan och sonen har den invid sin säng så han kan sträcka nerett litet finger och klappa dem försiktigt på lilla huvudet.

HAR de inte för söta små öron!

Svar på tråden Tantvarning 4