• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Fast obegripligt är det för sådana som jag, som tycker att vanliga "bonnkatter" är finast.

Makens bror fick föresten en katt på rea för han (katten alltså!)hade överbett så den gick inte att avla på. Jag har försökt kolla in hans bett (men det är ingen vidare sympatisk katt) men tycker itne att hans överbett syns nå´t vidare.

• passionsblomman

HAHAHHAHAH!

"seså, gapa nu fint, jag är tandläkare och det är ingen fara"

"Det vet jag nog det är därför jag vägrar"

didis skrev 2009-05-23 15:30:23 följande:
    Fast obegripligt är det för sådana som jag, som tycker att vanliga "bonnkatter" är finast.Makens bror fick föresten en katt på rea för han (katten alltså!)hade överbett så den gick inte att avla på. Jag har försökt kolla in hans bett (men det är ingen vidare sympatisk katt) men tycker itne att hans överbett syns nå´t vidare.
  • didis

Jamen det är ju det ja menar. Hittills har såväl barn osm gmla gapat snällt (även om 3-åringar kan var nog så bestämda!) och så skall jag gå bet på ett kattskrälle! Upprörande!

Förövrigt är det lite larvigt när katter är rädda för gräs...

passionsblomman skrev 2009-05-23 15:33:49 följande:
    HAHAHHAHAH! "seså, gapa nu fint, jag är tandläkare och det är ingen fara""Det vet jag nog det är därför jag vägrar"
  • MulleNuh

Ohh den jäveln (syrran) lurade mig!!!!!! Hon storma in i hallen och jag skrek: var är spriten var är spriten!!!!

haha så vi åker i väg och jag är supernervös och glad!

Nehe, hon bjöd bara ut mig på lunch!! Lååångnäsa långnäsa!!

• lillabruden

hahaha Mulle, jag misstänker att ni hittade spiten ganska snabbt

Kattungar....ÅÅÅHH!!! kika på min fotografs hemsida om ni vill åja er över bebis bilder! www.bemerholt.com
    hur söt får man va!?!?!?!!!

har nyss vaknat....är "ledig" nu till torsdag.....från jobb är jag ledig d.v.s. Bio ikväll, men jag är sååååå trött!!!

Vet ni att jag har lite mer än en månad kvar till bröllopet!? jises....börjar bli lite stressad!

• passionsblomman

Oj Lilla brud, det kom upp en tjej i bara trosorna där jag trodde det skulle vara kattungar...*allt om bakfoten*

Undran: om man nu gör en secret box, vad är det för secret och unikt för mannen som får den om bilderna ligger ute på nätet för hela världen? Då blir det ju en official box...

Är jag ensam om att undra om inte dessa boxar egentligen är en egotripp av sällan skådat slag, då man som kvinna får se sig själv på lika snygga bilder med softat ljus och allt, som tjejernaman ser på bild i media?

En ego-boost som säkert iofs kan varaycket uppiggande för samlivet, då gott självförtroende iallmänhet inverkar positivt på lust och så...*funderar*

• passionsblomman

Hihihihi! Ja det var ju ...lite elekt.

Hoppas lunchen var god?
    Förresten är ju inte dagen slut än, tänk om du blir nappad en gång till?

MulleNuh skrev 2009-05-23 15:47:22 följande:
    Ohh den jäveln (syrran) lurade mig!!!!!! Hon storma in i hallen och jag skrek: var är spriten var är spriten!!!! haha så vi åker i väg och jag är supernervös och glad!Nehe, hon bjöd bara ut mig på lunch!! Lååångnäsa långnäsa!!
  • Daa

Sonja: åh, pelmeny. Åt det första gången efter en lång färd till Murmansk och det smakade fantastiskt (fast det såg lite tråkigt ut, snäppet tristare än pitepalt (som man ju inte heller ska döma efter utseendet!) )

Hur går det med katten, Blomman?
    Har kollat på valpfilmen jag spelade in i torsdags och jag får inte nog, skrattar varje gång.

lillabruden: En månad? Då närmar det sig snabbt. Har ni koll på allt? Eller det mesta?

Hur går det för dig, Mulle? Har du blivit kidnappad igen?

• MulleNuh

¨Neeej då.. Blir ingen hippa för mig. Får nog snällt vänta i 2 veckor till.. Blir dock lite nervig för det för när jag dricker ordentligt så blir jag ANTI allt vad fest heter så jag kommer nog va seg till bröllopet då.

• dfk

mulle- när du minst anar så blir du hippad!

Jag blir lite pirrig för er som snart ska gifta sig. Även fast jag redan är gift, kommer jag aldrig att glömma den där känslan av förväntan och nervositet.

Svar på tråden Tantvarning 4