• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

hahaha

passionsblomman skrev 2009-05-23 19:39:42 följande:
    ÅÅÅÅH vad ont det gör och känns så ONÖDIGT också! Jag stekte bacon i bikini i somras...GÖR inte det är ni snälla! Det var oerhört korkat och en mycket särtsam uplevelse!
  • didis

Jag har värmenojja, när jag tar ut något ur ugnen vill jag inte ens känna att det blir varmt på fingarna. Och jag brukar faktiskt ha långärmad tröja när jag lagar mat, men nu var det ju "bara lunch".

Jaja, maken gullar runt med mig i alla fall och hämtar ispåsar. HAN har ju sprutfobi och vet att sådär 90% av alla sprutor han tar är det ju jag som ger och vill han att jag skall ta det försiktigt då...

• passionsblomman

Som man bäddar får man ligga!
    didis skrev 2009-05-23 19:47:47 följande:
    Jag har värmenojja, när jag tar ut något ur ugnen vill jag inte ens känna att det blir varmt på fingarna. Och jag brukar faktiskt ha långärmad tröja när jag lagar mat, men nu var det ju "bara lunch".Jaja, maken gullar runt med mig i alla fall och hämtar ispåsar. HAN har ju sprutfobi och vet att sådär 90% av alla sprutor han tar är det ju jag som ger och vill han att jag skall ta det försiktigt då...
  • MulleNuh

Ungefär en sån smart sak att kolla på klockan när man håller en mugg med vatten i samma hand!

passionsblomman skrev 2009-05-23 19:39:42 följande:
    ÅÅÅÅH vad ont det gör och känns så ONÖDIGT också! Jag stekte bacon i bikini i somras...GÖR inte det är ni snälla! Det var oerhört korkat och en mycket särtsam uplevelse!
  • passionsblomman

HAHAHAHHHAAA!
    Åh!

Ja då känner man sig nog ungefär lika smart.

Tur jag inte har någon klocka!
    Hur skulle det annars gå, kaffeberoende som jag är

MulleNuh skrev 2009-05-23 19:49:04 följande:
    Ungefär en sån smart sak att kolla på klockan när man håller en mugg med vatten i samma hand!
  • MulleNuh

haha

Oh finns många puckade saker man kan göra!

passionsblomman skrev 2009-05-23 19:50:40 följande:
    HAHAHAHHHAAA!Åh! Ja då känner man sig nog ungefär lika smart.Tur jag inte har någon klocka!Hur skulle det annars gå, kaffeberoende som jag är
  • didis

Som stänga av vattnet när ens - skadade! - fru är jättetesugen!

Otroligt puckat om du frågar mig!

MulleNuh skrev 2009-05-23 19:51:46 följande:
    haha Oh finns många puckade saker man kan göra!
  • passionsblomman

En midsommar firade vi med min sambos "bästis" som r kock. De har lite annan uppfattning om värme, i synnerhet mitt i natten efter ett mycket Svenskt firande...

...vi grillade, sent sent, och nämnde kock skulle ta upp folieinslagen potatis som han lagt på glöden.

Han tog gallret med fingrarna och sa "Här ta det här" till min sambo som snällt och utan ifrågasättanden tog gallret, precis som han, med bara fingrarna.

Sedan står han i midsommarnatten gastandes " AJ! DET ÄR VARMT DET ÄR VARMT DET ÄR VARMT! DU KAN INTE GÖRA SÅ HÄR MOT MIG XXXX!!!"

Tro inte att han SLÄPPER gallret!

Svar på tråden Tantvarning 4