• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • lillabruden

hur ska en nattare hinna ikapp med er?! inte ens om jag haft oändligt med choklad hade jag kunna hinna ikapp!! (logiskt?)
    jag minns inte vad jag skrev sist heller......hehe

hoppas iallafall att ni sover gott och mysiga drömmar fått

• Diz

Blommis > förra gången katta vår fick små så ylade hon när värkarna började. Man kunde se hur magen drog ihop sig regelbundet, skitläckert...
    Jag skulle inte alls vara förvånad om alla 18 kattungarna har kommit nu...

• Im yours

Kattungar, har de kommit fram? Inte undra på att det ylas,o har sig.

Jag minns då min sons hund fick valpar. Hon var hos mig ofta, då Jimmy jobbade o sånt. Vi gick långa promenader, el bara gosade.
    Iaf då valparna kom (10 st), o jag kom dit för att titta på dem. Kom Tindra fram till mig, la sitt huvud i mitt knä, och smågnällde. Precis som att hon ville berätta för mig, hur jobbigt det var med alla valparna. När jag sedan skulle gå hem, såg hon mig stint i ögonen medans vi kramades hejdå. Sedan suckade hon lite o gick tillbaka till valpkorgen. Nu är Tindra borta, men Tingeling en av hennes valpar finns kvar. ♥ ♥ ♥

• passionsblomman

Jag är så ARG på min sambo som har "råkat" släppa ut katta nu imorse igen! Gissa om jag inte riktigt tror på olycksfaktorn i det hela, ÄVEN om han säger att han jagade henne utöver åkernför att komma ikapp...jävla idiot! Som om det skulle HJÄLPA! Nu kommer hon ju ALDRIG in och hon har säkert fått dem någon grop nu. *surar*

• didis

Men BLIR det nå´ra små kattungar eller inte???

Hur länge skall hon hålla oss på halster??

• passionsblomman

Ja man undrar ju...
    dessutom undrar jag med viss föröfäran hur MÅNGA ungar det egentlgien kommer visa sig vara.

Förra sommaren fick hon två och då såg man knappt att de var där förrän de kom fram...nu ser hon ut som om hon svalt en silltunna. :D *bävar*

didis skrev 2009-05-23 15:10:53 följande:
    Men BLIR det nå´ra små kattungar eller inte???Hur länge skall hon hålla oss på halster??
  • didis

Makens kusin föder upp någon slags raskatt, hon får flera tusen per kattunge, kan det vara något?

• passionsblomman

Ja jag har sett vilka priser det är på sådana! och så fort det går att skriva "Norsk skogskatt" så kostar de massor även fast de bar är blandisar. Den här kattan är 1/2 Skogis och ppappan till förra kullen är Skogis med, så de ungarna blev alldeles lurviga. (det är de som är i galleriet förresten) men vad fasen jag är mer intresserad av bra hem än hundralapparna där.

men det FINNS en ras jag gärna skulle ha och gärna föda upp, men det verkar ju knepigt att låta dem vara ute som de vill då, vilket jag -vanligtvis-låte mina vara. Det är liksom lite det som är vitsen med att ha katt och bo i skogen.

didis skrev 2009-05-23 15:18:16 följande:
    Makens kusin föder upp någon slags raskatt, hon får flera tusen per kattunge, kan det vara något?
Svar på tråden Tantvarning 4