• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Jag vill ju inte gärna spruta Radar eller så nu när vi har småkissongarna...Får väl köpa en tub med sånt där kladd som de ska äta och ta med till drottningen.
    En gång sa ngn att man skulle ta sprit och socker så skulle det vara samma sak.
    De blev skitfulla myrorna!

"Pissed as an ant" kan man säga då!

• Daa

Jo, man måste ju vara försiktig med små söta kissekatter...

Måste bara fråga: hur ser man att en myra är skitfull?

passionsblomman skrev 2009-05-25 21:12:23 följande:
    Jag vill ju inte gärna spruta Radar eller så nu när vi har småkissongarna...Får väl köpa en tub med sånt där kladd som de ska äta och ta med till drottningen.En gång sa ngn att man skulle ta sprit och socker så skulle det vara samma sak.De blev skitfulla myrorna! "Pissed as an ant" kan man säga då!
  • passionsblomman

Hahaha! De blev helt vingliga och kunde inte gå med alla de där benen de har och ramlade på näsan eller blev bara ståendes och rörd lite slött på ett ben och en antenn typ!

• Daa

Måste ha varit en syn!

passionsblomman skrev 2009-05-25 21:23:11 följande:
    Hahaha! De blev helt vingliga och kunde inte gå med alla de där benen de har och ramlade på näsan eller blev bara ståendes och rörd lite slött på ett ben och en antenn typ!
  • passionsblomman

Verkligen!

men det hjälpte föga, för det kom ju nya hela tiden och inte fasen har jag råd att supa ihjäl en hel myrstack!

• Daa

Nae, men det blir kanske lite roligare att titta på dem när de är fulla?

passionsblomman skrev 2009-05-25 21:25:37 följande:
    Verkligen!men det hjälpte föga, för det kom ju nya hela tiden och inte fasen har jag råd att supa ihjäl en hel myrstack!
  • Daa

Oj. Nu är det nästan gå-läggdags för en annan. Ska bli skönt, för det har varit en Alldeles Extra Seg Måndag.

Sov så gott alla tanterna.

• Im yours

Pissed as an ant

Oh, vad tråkigt blomman, massor av tröstekramar från mig.♥

Fy fabianer för svartmyror, hade sånna i ett radhus jag hyrde. De lyckades banne mig t.o.m klättra på speglar Undrar om det finns något husmoderstrick för att bli av med dem. Jag menar de lyckades ju lösa det mesta förr i tiden. Iaf vi ringde Anticimex, men jag flyttade därifrån i samma veva. Så jag vet inte hur det gick.

Lillabruden; Klänningen med axelband tycker. Men som sagt du är säkert fin, i vilken av alla jordens klänningar som helst.

Thinkerbelle; Tala inte om systrar ............... jösses. Mamma Mia ...............

Nu har jag testat att ta med mig min fot på en prommis till stan. Det gick hyfsat, och nu har jag behandlat den med Voltarensalva. Men hörni de som lägger sånna där mysiga gatstenar. De kan aldrig ha haft besvär med någon fot, fy sjutton vad det skär till i den vid minsta ojämnhet Bläää ..

Nu är jag helt slut, säng säng, säng ........ sova,sova ..... säng säng, säng ......... sova, sova.

Vi hörs i möra.

• lillabruden

Pissed as an ant eller pissant? vilket som
    Det som jag gör är att jag skriker ihjäl dem! Speciellt spindlarna såklart..... sen kunde man köpa en såndär insekts sugare..om det var jula eller jysk eller rusta minns jag inte! men det låter ju bra! som att dammsuga insekter

Alla djur med mer än 4ben är omänskliga aliens!!!!

här fick man hoppa in o jobba litta extra, helt ok men hela hemmet är full med upphängd tvätt :-/

kram på er!!! klänningsdramat fortsätter en annan dag

Svar på tråden Tantvarning 4