• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Fan, nu har jag bråkat med mannen också.
    Om gårdagen var solig så är då denna dag jäkligt molnig och regnig.

Hinner du få dina pengar i tid, Blommis?

Fjällbruttan, Saga är det dottern? Hoppas det inte är nåt allvarligt med magen.

• Fjällbruttan

Blomman!! Du är underbar vet du det!!
    Du får mig att skratta och du får mig att grina och nu kände jag hur jag kokade inombords... jag tycker du stod på dig skitbra, det är tur att du har tid att sitta i dessa jävla telefonköer...
    Kraaaaaammm!

Pssst... finns kaffe och kladdchokladkaka till alla

Sonja, ibland undrar man om det är någon form av Samhall som sitter på FK coch arbetsförmedlingar....nu var jag riktigt elak, fy mig, men ibland undrar man ju!
    Själv bråkar jag med AF....Orkar inte ens förklara här men distansarbete verkar inte finns i deras värld.......

Jag hoppas att solen lyser på oss alla imorgon istället,
    nu ska jag mumsa kakor och varmt thé... nä jag tröstäter inte!!!

• Sonja68

Nä, nu måste vi rensa ut all dålig energi. Ska gå och kolla om vi har nå' choklad i godislådan. Fungerar ibland.
    Nån som ska ha? Blommis, är du sugen?
    Nu ringde min man och bad om ursäkt för att han beskyllt mig för att inte ha lämnat tillbaka hans kontokort till honom, sist jag lånade det.
    Har FK ringt och bett om ursäkt till dig ännu, Blommis? Gud vilken humor jag har...

• MulleNuh

haha ja men hej och hå!! Helt rätt...
    Sugerfetnegerballe! hahaha... Det hade jag inte vätat ur din mun!

passionsblomman skrev 2009-05-27 14:38:41 följande:
    Inte ens länka fixar jag visst idag..Här: inlägg 781,www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.htm...
  • Fjällbruttan

-eller så har de så tomma insidor på sina skallar så de blänker som hundballar i månsken

• passionsblomman

Nä, inte så många brukar vänta det. Men akta dig vad det kommer ut både det ena och andra när jag väl kommit igång..

Fråga min sambo. Han vet både när det drabbar honom och när det drabbade puckona på Vasagatan forna dar...
    och det sitter en och annan gammal vakt och minns det också.
    Jag gjorde ett visst intryck på det området.

MulleNuh skrev 2009-05-27 15:07:08 följande:
    haha ja men hej och hå!! Helt rätt...Sugerfetnegerballe! hahaha... Det hade jag inte vätat ur din mun!
  • Sonja68
    Underbart!
    Jag som trodde det bara var jag som pratade så där FULT när jag blir arg. Försöker ju skärpa mig när jag skriver här på forumet, man har ju lite tid att tänka då, hitta bättre ord och så. Men att du Blommis kunde dra till så där... Jag är mållös och stum av beundran
    Ibland måste det bara UUUUUT, så känns det bättre sen.

Killarna, mina underbara kollegor hade sparat ett wienerbröd till mig. Mums! *slickar bort glasyrresterna runt munnen och flottet från fingrarna*
  • passionsblomman

Min sambo avskyr när jag häver ur mig fula ord. Jag tror det nästan är därför jag gör det ibland. För han är den sån där som liksom aldrig reagerar, och då gör jag så jag får en reaktion.

Dessutom jobbar han ju som vakt och vill inte ha hem det där "gattugget" hem.

Förutom att jag har en svada bara sedan födseln blev jag nog lite sabbad på det där stället...

Sonja68 skrev 2009-05-27 15:16:08 följande:
    Underbart!Jag som trodde det bara var jag som pratade så där FULT när jag blir arg. Försöker ju skärpa mig när jag skriver här på forumet, man har ju lite tid att tänka då, hitta bättre ord och så. Men att du Blommis kunde dra till så där... Jag är mållös och stum av beundran Ibland måste det bara UUUUUT, så känns det bättre sen.Killarna, mina underbara kollegor hade sparat ett wienerbröd till mig. Mums! *slickar bort glasyrresterna runt munnen och flottet från fingrarna*
  • Fjällbruttan
    Visst är det skoj när det kommer oväntade saker ur mun på folk Finns nog inget som kan få folk att haja till så bra!

Själv höll jag på att svimma när M2B refererade till en arbetskamrat som "negerhenke"
    -JAMEN SÅ KAN MN JU INTE SÄGA!!!
    -Jaha, då får jag väl säga Mowgli då säger M2B lugnt.
    -jamen det är ju rasism!!!
    -Nä....
    -Jo, det är det visst det, så säger man bara inte!!!!
    (gissa om jag var stortokig, såg hur han bliev nerslagen i stockholm för sina hemska kommentarer..)

-Jamen han presenterade sig ju som Mowgli...sen har vi ju två Henke i lifter så då sa han att ni får väl kalla mig negerhenke...

Ehhhh...jag var tyst länge och måste faktiskt erkänna att jag idag själv frågar...
    -Var det negerhenke som messade??

Hu... fast det är en rolig kille som idag jobbar som polis i Söderort, så härdad är han

Nåt annat som är ett hemskt lokalt uttryck här är
    (håll i er nu och läs inte om ni är lättgenerade)
    -gammknulla..
    Alltså någons ex...typ
    -Kolla, där är XXX´s gammknulla, det var länge sen vi såg hon..

Även det en kommentar av M2B...
Svar på tråden Tantvarning 4