• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Ja nästan faktiskt! Jag jobbar ju på Ericsson och deras säkerhet här är som på häktet!

passionsblomman skrev 2009-05-28 11:00:00 följande:
    Vart i all världen jobbar du egentligen? På häktet eller? Du är duktig! Du kan själv!
  • passionsblomman

Ja det tror jag säkert!

Jag jobbade extra med brandskadesanering ett tag och shit vilka ritualer det var på vissa föreag för att man skulle få vara där.

MulleNuh skrev 2009-05-28 11:12:38 följande:
    Ja nästan faktiskt! Jag jobbar ju på Ericsson och deras säkerhet här är som på häktet!
  • MulleNuh

ja jag vet.. Man måste ha ett speciellt besöksmottagartillstånd för att ta in sin man/fru. Har man inte det så får dom INTE komma in..

passionsblomman skrev 2009-05-28 11:16:02 följande:
    Ja det tror jag säkert!Jag jobbade extra med brandskadesanering ett tag och shit vilka ritualer det var på vissa föreag för att man skulle få vara där.
  • passionsblomman

Vilka är de där konstiga som kommer då?

MulleNuh skrev 2009-05-28 11:19:28 följande:
    ja jag vet.. Man måste ha ett speciellt besöksmottagartillstånd för att ta in sin man/fru. Har man inte det så får dom INTE komma in..
  • MulleNuh

Ericssonarna!!

passionsblomman skrev 2009-05-28 11:21:27 följande:
    Vilka är de där konstiga som kommer då?
  • Sommar 2010

Hej tanter!

Jag följer er tråd och ni verkar ha det så trevligt så jag hoppar in om jag får. Jag bjuder gärna på virtuellt fika ur kaffeapparaten här på jobbet. Dåligt med fikabröd bara.

Tände till när jag läste om FK. Enda gången jag har haft med dem att göra var när jag jobbade utomlands för ett svenskt företag och blev sjukskriven en månad. De hade problem med den portugisiske läkarens sjukintyg så det tog strax över ett år! innan jag fick mina pengar. Tur att jag inte hade någon annan att försörja..

• Sommar 2010

För att kvalificera som tant är det kanske bäst att jag berättar att jag inte fattar hur man får in citaten från andra i sina inlägg. Någon som kan upplysa mig?

• MulleNuh

Klicka på den lilla pluppen med ett A här till häger om texten!
    Och JA du är en tant om du inte visste det!
    Välkommen.

Sommar 2010 skrev 2009-05-28 11:24:34 följande:

För att kvalificera som tant är det kanske bäst att jag berättar att jag inte fattar hur man får in citaten från andra i sina inlägg. Någon som kan upplysa mig?
  • TinkerBelle

Sommar 2010 - välkommen! Här är vi alla glada tanter i varijernade åldrar.

Fika paus är ett måste och även om jag inte är någor kakmonster så tycker ajg det är revligt med alla bullar, pajer och tårtor som bjuds!

• TinkerBelle

Sonja68 - din man behöver hjälp! Ring du och kräv att någon annan ringer upp honom. Hota med en hel tant arme annars.

Svar på tråden Tantvarning 4