• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Men jag måste ju då bara få berätta vad jag råkade ut för med FK. Jag satt hemma på muggen och öppnade posten som vanligt en dag! Och då fick jag ett brev från dom där dom skrev att jag fått för lite bostadsbidrag året innan och att dom skulle sätta in 10.000:- på mitt konto!!

Är inte det HELT otroligt???

• Sonja68

WHAT?!?!?! Herre Jösses! Hoppas du sparat det pappret, ramat in eller lagt i bankfacket, för det kan inte finnas många såna!! En riktig raritet. Om några år kan du säkert få skitmycket pengar på auktion bara för det där pappret?!
    Föressten; FICK du pengarna på kontot?

• MulleNuh

haha ja jag blev väldigt paff.. För för MIG så är bostadsbidrag pengar som är lite gratis så att säga!! VARFÖR skulle jag få för att dom satt in lite för lite när jag inte ens hade sagt att jag ville ha mer?!

Ja jag fick in pengarna dagen efter.. Som att vinna 10 papp på lotto..

Sonja68 skrev 2009-05-28 14:51:25 följande:
    WHAT?!?!?! Herre Jösses! Hoppas du sparat det pappret, ramat in eller lagt i bankfacket, för det kan inte finnas många såna!! En riktig raritet. Om några år kan du säkert få skitmycket pengar på auktion bara för det där pappret?!Föressten; FICK du pengarna på kontot?
  • Sonja68

WOW! Grattis! Hoppas du gjorde nåt RIKTIGT roligt för de pengarna, det är du värd

• MulleNuh

hmmm satte nog in hälften på bröllopskontot!
    Och det kontot är SNART helt tomt...

Sonja68 skrev 2009-05-28 14:55:07 följande:
    WOW! Grattis! Hoppas du gjorde nåt RIKTIGT roligt för de pengarna, det är du värd
  • MulleNuh

GUUUUUUD!!!! 2 veckor kvar nu bara! Jag DÖR för fan!

• Sonja68

Se där, se där... de gick till välgörande ändåmål. Storsint av dig, Mulle *asgarvar*
    Kram på dig, jag måste gå!

• Im yours
    Den dagen skulle du ha köpt en lott. Jag har aldrig hört något liknande, så det är bara att gratulera.

Ta dig en fika du oxå, men kolla var ericson- skummisarna befinner sig. Kanske borde du låsa in dem i hissen
  • MulleNuh

Ja men faktiskt.. Många ericssonare ÄR ett eget släkte..
    Dom TROR iaf dom är det. Och då tror dom att det är ett bättre släkte än oss andra..

Im yours skrev 2009-05-28 14:58:40 följande:
    Den dagen skulle du ha köpt en lott. Jag har aldrig hört något liknande, så det är bara att gratulera.Ta dig en fika du oxå, men kolla var ericson- skummisarna befinner sig. Kanske borde du låsa in dem i hissen
  • Sonja68

TVÅ VECKOR MULLE!! Gissa om jag har lust att åka ner till kungliga hufvudstaden...

Svar på tråden Tantvarning 4