• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Åh det är så vedervärdigt överhemskt att det ens KAN göra så nt! Jag hde DUBBEL tandvärk och båda är ev en sort som gör extraont!(sa min tandläkare)
    Har tagit en annan visdomsfuckup också. Hoppas de andra två aldrig kommer fram!

• Daa

Hu, så hemskt med tandvärk. Känner mig verkligen lyckligt lottad som sluppit så lindrigt undan hittills.

Här är vädret ganska fint nu, kom just tillbaka från en liten promenad som innehöll något mer än jag räknat med:
    *fick diskutera med en liten kille om hans framtidsplaner (ja, jag får vara med och bygga racerlastbilen han planerar bygga om några år tillsammans med min make
    *fick se på när ett gäng vuxna män böjde sig över en hemmahopsatt motor för att justera en kamrem, vilket de än inte lyckats riktigt med (är tyvärr inte nog påläst för att kunna ge goda råd).
    *fick förbarma mig över en hund som tuggat sönder en flaska med växellådsolja och ge henne lite fil.

Vem sa att det är tråkigt att bo i en by?

• MulleNuh

go afton!

Pjuu har just varit hemma hos pappas ex och färgat och klippt hennes dotter.. Hon är 15 år och tillhör nån grupp som kallas Dolls. (tror jag) Är man en Doll så ser man rätt knäpp ut!

Hon såg helt knäpp ut när jag var klar så hon var nöjd! hahaha..

• Im yours

Dollsarna finns här oxå, Mulle. Mina tonårproblem i klädväg, var de långa, asbreda jeansbenen. Särskilt tillsammans med espandrillos, och en midjekort huvtröja Så blek som jag var den sommaren................ jösses.

Thinkerbellle; Nu har jag besökt tanthörnan flera gånger, men glömt att säga. Du är ursnygg i klänningen!!!!!!!!

Lite fortsättning på sagan om tant Susan Boyle:

• passionsblomman
    MulleNuh skrev 2009-05-28 21:18:36 följande:
    go afton!Pjuu har just varit hemma hos pappas ex och färgat och klippt hennes dotter.. Hon är 15 år och tillhör nån grupp som kallas Dolls. (tror jag) Är man en Doll så ser man rätt knäpp ut! Hon såg helt knäpp ut när jag var klar så hon var nöjd! hahaha..
  • Sommar 2010
    Fjällbruttan skrev 2009-05-28 19:35:20 följande:
    Åh hej och hå...hur var det nu? Det är ju så mycket som händer på ett dygn här!
    Jag skulle vilja säga vad mycket som händer på fem timmar här!

Jag har varit på lokal och skålat med en av mina tärnor och förhört mig om hennes kille - hon är nykär! Och är så himla glad. Jag får kanske träffa honom nästa vecka.

Jag har tur när det gäller tandläkare. Min sambos mammmas man är tandläkare så det kostar gratis att fixa tänderna! Men jag måste operera bort två visdomständer vilket jag skjutit upp mer än ett år nu. Inget jag vill ta tag i...
  • passionsblomman

Guuu vilken tillgång!

Tänder kan bi riktigt ruskigt dyrt!

Sommar 2010 skrev 2009-05-28 22:07:06 följande:

Jag skulle vilja säga vad mycket som händer på fem timmar här!Jag har varit på lokal och skålat med en av mina tärnor och förhört mig om hennes kille - hon är nykär! Och är så himla glad. Jag får kanske träffa honom nästa vecka.Jag har tur när det gäller tandläkare. Min sambos mammmas man är tandläkare så det kostar gratis att fixa tänderna! Men jag måste operera bort två visdomständer vilket jag skjutit upp mer än ett år nu. Inget jag vill ta tag i...
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-05-28 20:23:13 följande:
    ...och kraften räckte även denna dag ser jag! hur var den nu den där sången... Skål och bamsekramar!
    Jo, den gjorde visst det... Märkligt. Man är segare än man tror.
    Tänkte faktiskt på din "sång" under dagen och tog några djupa andetag. Tack för de orden som hjälpte mig genom dagen idag .

Här är så vackert! Fullt dagsljus och härligt ljusgrön grönska. Än så länge inga mygg, men de kommer snart, snart. Längtar inte precis, men de hör trots allt Norrländsk sommar till.

Imorgon kväll sätter sig S med sin far i bilen och för honom till St. Petersburg. Därifrån flyger han (svärfar) hem till Moskva, S sover ut på hotell och sedan återvänder han hem, förhoppningsvis på söndagkväll nån gång.
    Jag o flickorna ska till mina föräldrar och fira morsdag. I min hemby finns en handelsträdgård, så jag misstänker att vi beger oss dit. Så härligt och rofyllt att bara strosa omkring där och kolla, även om man inte har några pengar att köpa nåt. De sista slantarna gick till spireahäcken.

Nu ska jag gå och pussa på min karl.

Good night lovely ladies, tack för stöttningen idag o Kram!
    Seg-Sonja
Svar på tråden Tantvarning 4