• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Då hade min mage också varit i uppror...

Men GÅ Å ÄT NU, männska, det är över lunchtid och du skall snart gifta dig!!

Tänk om du svimmar av näringsbrist just när du skall säga "ja" och så blir hela alltet ogiltiförklarat...

MulleNuh skrev 2009-05-29 14:10:28 följande:
    Igår åt jag en nutrilett till frulle. Sen åt jag lite sallad vid 17. Och nu har jag fortfarande inte ätit nåt sen den salladen..Detta är INTE med vilja för att jag vill gå ner i vikt eller så. Det bara blir så..
  • MulleNuh

haha ja det vore nåt det!!
    Nej men jag SKA äta middag sen..

didis skrev 2009-05-29 14:13:35 följande:
    Då hade min mage också varit i uppror...Men GÅ Å ÄT NU, männska, det är över lunchtid och du skall snart gifta dig!!Tänk om du svimmar av näringsbrist just när du skall säga "ja" och så blir hela alltet ogiltiförklarat...
  • passionsblomman

Mulle, du tog 2000-inlägget!

HÖRREDUDU!!!
    Nu är du så god och tar dig samman och ger dig själv lite riktig MAT!!! Hör du det?
    *barska minen*

Tror du jag har tänkt komma och sopa upp dina spillror utanför kyrkan eller? nejdu!
    Och vad KONSTIGT om du får ont i magen när du gör så mot den!
    NÅT måste den ju göra för att få din uppmärksamhet!

MulleNuh skrev 2009-05-29 14:10:28 följande:
    Hon har varit sån här i några månader.. Ja jag tror hon håller på att bli dement eller nåt...Ja men FY! Jag MÅSTE börja äta!!!! Satt just och tänkte på det.. Igår åt jag en nutrilett till frulle. Sen åt jag lite sallad vid 17. Och nu har jag fortfarande inte ätit nåt sen den salladen..Detta är INTE med vilja för att jag vill gå ner i vikt eller så. Det bara blir så..
  • MulleNuh

haha jippppiiiii!!!! 2000!

Nej men jag vet.. Jag har dock alltid varit sån här med maten.. Syrran säger alltid at jag är som en Boaorm! Jag äter inget på 3 dagar, sen smäller jag i mig en hel hjort och ligger och vrider och gäser mig i soffan..

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:15:15 följande:
    Mulle, du tog 2000-inlägget!HÖRREDUDU!!!Nu är du så god och tar dig samman och ger dig själv lite riktig MAT!!! Hör du det?*barska minen*Tror du jag har tänkt komma och sopa upp dina spillror utanför kyrkan eller? nejdu!Och vad KONSTIGT om du får ont i magen när du gör så mot den!NÅT måste den ju göra för att få din uppmärksamhet!
  • Sonja68

Mulle, det är klart det är därför du mår dåligt!!!
    Nu går du och ÄTER!!!

Själv är jag så trött så jag håller på att gå in i koma, fastän jag inte ens ätit palt! Ögonen ramlar ihop och jag gäspar oavbrutet.
    Åhhhh, vad jag ska SOVA inatt och imorgon bitti, när mannen är borta! Sen ska det städas i huset.
    Men om det blir fint väder vill man ju vara ute också.

Shit nu vaknade jag; det sitter en äcklig SPINDEL p min skrivbordslampa. Uuuäääk!

Går på spindeljakt... Hej!

• dfk

Håll tummarna på mig nu. Jag ska göra en tenta här i helgen.
    Nervöst!

• Sonja68

Här har du mina tummar *håller upp mina blåa tummetottar*

• didis

Håller tummarna för dig dfk!!

Vilket ämne/nivå tentar du i?

• Panzerfaust
    dfk skrev 2009-05-29 14:58:16 följande:
    Håll tummarna på mig nu. Jag ska göra en tenta här i helgen.Nervöst!
    Har precis betat av en tenta (Engelska) och har en hemtenta på 3000 ord som ligger på vänt som ska vara klar på onsdag.
Svar på tråden Tantvarning 4