• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

GALET vad det regnar!!!

jaja, då rinner väl allt dammigt gult pollen av bilen och alytanen och utemöblerna tills högtrycket kommer in nu till helgen.

• dfk

Tack Daa!

Här regnar det skyfall! Vill nästan springa ut och bara bli dyblöt.

• Sonja68

Vi har haft ett bra snack med fönsterkillen, svärfar har planterat en hel Spireahäck åt mig och vi har ätit kyckling, jag har klämt en rysk öl och nu ska vi promenera till ett kalas, ungarna cyklar. Blir där en timma sen är det natti-natti för töserna.
    Skål!
    Solen skiner men det blåser!

• TinkerBelle

WOW!!!
    Vår tandläkare säger ju senare desstå bättre.
    Du måste ha super tänder.

passionsblomman skrev 2009-05-28 19:10:52 följande:
    Min son är 8 och han tappade sin första tand nu i vinter.Jag tappade min sista tand när jag gick i 9:an! (förutom de två han fick utslagna på bandypalan ifjol, men de räknas inte)
  • TinkerBelle

Antar ni kör samtidigt som oss?
    Fjällbruttan skrev 2009-05-28 19:35:20 följande:
    Åh hej och hå...hur var det nu? Det är ju så mycket som händer på ett dygn här!Tinker, supersnygg klänning och vansinnigt bra datum och vigseltid Paltkoma ska man inte han är man cyklar... har jag hört Så mina barn får svälta ... ähhhHar just skjutsat dem 2,5 mil till fotbollen och sen farit hem igen, vägrar stå ute i kallblåsten och kolla... elak mamma är jag,eller så vill jag inte dö och ha kombinerad begravning/vigsel...hm fick du inspiration från Greys anathomy igår Solde?? Kul att nya arbetsplatsen verkar toppen!!FK brev hoppas jag verkligen du ramade in och inte använde som dasspapper Min äldsta dotter tappar inte tänderna, hon går till tandläkaren och får dem dragna... då är det tur att hennes pappa kan följa för jag är dö-rädd fast jag inte ens har anledning till det! Skämt å sido, ett par tänder har hon dragit coh ett par till ska ut... hon är liten i mun men stor i orden Annars har det stormat här så en förgård till husvagn på byn Camping är kaffeved och ett annat liten timmerstomme har vält...Vi har tyvärr inga kossor att hålla oss i så det är nog tur att jag mest är inne, Saga och jag är fortfarande sjuka, fast jag känner mig äntligen bättre Så därför skålar jag med er andra nu så jag kan sova gott sen Kram
  • passionsblomman

...och kraften räckte även denna dag ser jag!

hur var den nu den där sången...

Skål och bamsekramar!

Sonja68 skrev 2009-05-28 20:07:47 följande:
    Vi har haft ett bra snack med fönsterkillen, svärfar har planterat en hel Spireahäck åt mig och vi har ätit kyckling, jag har klämt en rysk öl och nu ska vi promenera till ett kalas, ungarna cyklar. Blir där en timma sen är det natti-natti för töserna. Skål!Solen skiner men det blåser!
  • troddealdrig

Det är väl skitvädret som är på väg söderut har haft regn sedan igår och i dag har det blåst nästan storm ute och snöat.

passionsblomman skrev 2009-05-28 19:57:40 följande:
    GALET vad det regnar!!! jaja, då rinner väl allt dammigt gult pollen av bilen och alytanen och utemöblerna tills högtrycket kommer in nu till helgen.
  • passionsblomman

Tinker: ganska ok är de nog, fast fasen vad jag råkade ut i fjol så här års!
    Då sprack en så jag fick inflammation i pulpan, och så växte en visdomstand helt åt pipan så det blev infektion. Båda på samma sida i samma käke och båda blev opererad/dragen och jag hade så ONT att jag i väntan på att fatta vad som var vad fick komma in varje dag och få bedövning lagd för att stå ut!

troddealdrig: stormen hade vi igår så man undrade vad det var frågan om. Nu har skyn öppnat sig...

• troddealdrig

Nu har det blivit nästan klarblå himmel och strålande sol här på kvällskvisten. Det har var konstigt väder hela detta år tycker jag....

passionsblomman skrev 2009-05-28 20:35:44 följande:
    troddealdrig: stormen hade vi igår så man undrade vad det var frågan om. Nu har skyn öppnat sig...
  • TinkerBelle

Vet vad du menar!
    Så gjorde alla mina fyra visdomständer...
    Hade så ont att jag grät som ett litet barn.
    Fick operera ut den först och andra, de andra två togs en efter en. Tandläkaren höll mig under sträng bevakning. Har haft tandställning och allt det jobb som lagts ner höll på att gå åt fanders när visdomständerna kom.

passionsblomman skrev 2009-05-28 20:35:44 följande:
    Tinker: ganska ok är de nog, fast fasen vad jag råkade ut i fjol så här års! Då sprack en så jag fick inflammation i pulpan, och så växte en visdomstand helt åt pipan så det blev infektion. Båda på samma sida i samma käke och båda blev opererad/dragen och jag hade så ONT att jag i väntan på att fatta vad som var vad fick komma in varje dag och få bedövning lagd för att stå ut!troddealdrig: stormen hade vi igår så man undrade vad det var frågan om. Nu har skyn öppnat sig...
Svar på tråden Tantvarning 4