• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

usch dom satans räkningarna... Blääää. Satt och gjorde alla våra igår..

Nej jag har ingen kladdis!!! Har sååå ont i magen idag.. Ska nog tom åka hem pga det..

passionsblomman skrev 2009-05-29 10:49:34 följande:
    NU är alla räkningarna inknappade!så nu är jag pank, men glad ändå Vem had kladdkaka? ro hit en bit nu genast!
  • passionsblomman

Vad har du då för ont gumman?

Mensvärk? bröllopsvärk?
    vad händer?

MulleNuh skrev 2009-05-29 10:52:30 följande:
    usch dom satans räkningarna... Blääää. Satt och gjorde alla våra igår.. Nej jag har ingen kladdis!!! Har sååå ont i magen idag.. Ska nog tom åka hem pga det..
  • Sonja68

Sådär, nu har man tryckt i sig en stoooor bit smörgåstårta!
    Våra två "ungpojkar" här på jobbet gör sin sista praktikdag idag, samt att en annan kollega fyller 25 (!) och de hade gått ihop alla tre och köpt smörgåstårta. Gulligt!
    Jag hade glömt ta med mig nån lunch, så de räddade mig.

Precis när jag sitter och äter ringer min man och säger att han och hans far är på väg hem från 2storstan" och de vill bjuda mig på lunch! "Men gå ni på restaurang och ät" kvittar jag, med munnen full av smörgåstårta. "Men utan dig blir det tråkigt" säger min man då... Jag blev alldeles varm i hjärtat och kom plötsligt ihåg varför jag älskar honom ♥.
    Eller borde den normala reaktionen vara: "Hmmm... vad är han nu ute efter?"

• Sonja68

Mulle, vad är det med din mage?? *masserar "måne, sol, vattenfall" som jag gjorde på Tanja i 3 månader när hon hade kolik*

• Sommar 2010
    Sonja68 skrev 2009-05-29 12:19:18 följande:
    Eller borde den normala reaktionen vara: "Hmmm... vad är han nu ute efter?"

Tjena tanter!

Idag har jag egentligen inte tid att hänga här inne, men kan ju inte låta bli. Klockan tre är det jag som bjuder på tårta, för ni vill väl vara med och fira min kollegas 50-årsdag.

Sedan bär det av mot Göteborg. Imorgon ska vi hippa min kusin som gifter sig i juli. Det ska bli så himla roligt!

Mulle: Hoppas din mage blir bättre!

Ha en bra helg!
  • MulleNuh

äh jag vet inte vad det är med magen.. Tror det är stress... Håller på att bli galen och just nu SPYYYR jag på allt vad bröllop heter! Blääää...

Plus att min farmo blivit kocko så igår fick man en utskällning helt oprovocerat och en lur kastad i örat...

• passionsblomman

Se till att ha kräkts klart till på söndag!

MulleNuh skrev 2009-05-29 13:55:23 följande:
    äh jag vet inte vad det är med magen.. Tror det är stress... Håller på att bli galen och just nu SPYYYR jag på allt vad bröllop heter! Blääää...Plus att min farmo blivit kocko så igår fick man en utskällning helt oprovocerat och en lur kastad i örat...
  • Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-05-29 13:55:23 följande:
    äh jag vet inte vad det är med magen.. Tror det är stress... Håller på att bli galen och just nu SPYYYR jag på allt vad bröllop heter! Blääää...Plus att min farmo blivit kocko så igår fick man en utskällning helt oprovocerat och en lur kastad i örat...
    Känner igen känslan. Men kan du inte ta en time-out från bröllopet idag åtminstone och bara vila och softa, ta hand om dig själv o magen (jä**igt lätt med två små barn, jag vet). Dricka hälsofil. Och så måste du ÄTA ordentligt, HÖR du det?!
    En utmärglad, hålögd brud med näringsbrist, som har svimningskänslor, vill du INTE vara!

Håller farmor på å bli dement,då brukar de kunna få såna där utbrott? Annars så är det bara att försöka att inte bry sig, det går över. Hon har väl bara en dålig dag och du råkade vara den som fick ta smällen den här gången.

Kramar från mig!
  • MulleNuh

Hon har varit sån här i några månader.. Ja jag tror hon håller på att bli dement eller nåt...

Ja men FY! Jag MÅSTE börja äta!!!! Satt just och tänkte på det.. Igår åt jag en nutrilett till frulle. Sen åt jag lite sallad vid 17. Och nu har jag fortfarande inte ätit nåt sen den salladen..

Detta är INTE med vilja för att jag vill gå ner i vikt eller så. Det bara blir så..

Sonja68 skrev 2009-05-29 14:08:11 följande:
    Känner igen känslan. Men kan du inte ta en time-out från bröllopet idag åtminstone och bara vila och softa, ta hand om dig själv o magen (jä**igt lätt med två små barn, jag vet). Dricka hälsofil. Och så måste du ÄTA ordentligt, HÖR du det?!En utmärglad, hålögd brud med näringsbrist, som har svimningskänslor, vill du INTE vara!Håller farmor på å bli dement,då brukar de kunna få såna där utbrott? Annars så är det bara att försöka att inte bry sig, det går över. Hon har väl bara en dålig dag och du råkade vara den som fick ta smällen den här gången.Kramar från mig!
Svar på tråden Tantvarning 4