• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Tinker: TAck för tipset! Nu tar jag lunch och åker hem och här ska ringas må ni tro! Om jag så ska vänta 1 timme i telefon!!!
    Laddar... Laddar... Laddar....

• Sommar 2010
    MulleNuh skrev 2009-05-28 11:26:01 följande:
    Klicka på den lilla pluppen med ett A här till häger om texten!Och JA du är en tant om du inte visste det! Välkommen.Sommar 2010 skrev 2009-05-28 11:24:34 följande:
    Tack MulleNuh! Nu kan jag!
  • passionsblomman

Hej på dig du!

Ja, här är det gott att vara!

Ett tips: kolla in lite i den allra första tråden så kommer du ganterat upptäcka tantegenskaper i ditt liv du inte tänkt på!
    Länk till den hittar du i trådstarten!

Sommar 2010 skrev 2009-05-28 11:23:13 följande:

Hej tanter!Jag följer er tråd och ni verkar ha det så trevligt så jag hoppar in om jag får. Jag bjuder gärna på virtuellt fika ur kaffeapparaten här på jobbet. Dåligt med fikabröd bara. Tände till när jag läste om FK. Enda gången jag har haft med dem att göra var när jag jobbade utomlands för ett svenskt företag och blev sjukskriven en månad. De hade problem med den portugisiske läkarens sjukintyg så det tog strax över ett år! innan jag fick mina pengar. Tur att jag inte hade någon annan att försörja..
  • Sonja68

Välkommen Sommar 2010!
    I förrgår älskade vi Kevin Borg här på tanttråden, igår och idag hatar vi FK och andra kassor, ja här händer mycket.
    Häääääng me´!

• TinkerBelle

En helt annan fråga som jag behöver ert råd i är underkläder till bröllopet.

Jag ska ha klänningen som finns i mitt galleri. Funderar nu på om jag måste ha bh?

När klänningen är på så kan tuttarna liksom inte röra sig så mycket så frågan är om det är nödvändigt? Finns det ett bra skäl som jag missat förutom hålla dem på plats, vilket i det här fallet inte behövs...

• MulleNuh

äääsch.. Let the tittis fly!!!

Najs klänning btw

TinkerBelle skrev 2009-05-28 11:35:51 följande:
    En helt annan fråga som jag behöver ert råd i är underkläder till bröllopet.Jag ska ha klänningen som finns i mitt galleri. Funderar nu på om jag måste ha bh?När klänningen är på så kan tuttarna liksom inte röra sig så mycket så frågan är om det är nödvändigt? Finns det ett bra skäl som jag missat förutom hålla dem på plats, vilket i det här fallet inte behövs...
  • TinkerBelle

Det kommer m2b att gilla om inte annat.
    Och tack! Är nästan lite kär i min känning även om det inte blev den jag först hade siktat in mig på.

MulleNuh skrev 2009-05-28 11:37:08 följande:
    äääsch.. Let the tittis fly!!!Najs klänning btw
  • TinkerBelle

Nu tanter ska jag åka till salongen som ska göra min bröllopsfrisyr.
    Ska lyxa till lite och fylla ut mitt tunna flygiga svensson hår inför bröllopet. Så jag måste ditt så att hon kan kolla färg och beställa.

Ha en fortsatt bra dag i regnet!

• Daa

Sonja, vilken dag, vilka aber! Skickar massa kramar och virtuell energi för att orka ta tag i allt. *sympatihatar allt trasselåkrångel på FK*

Välkommen Sommar 2010. Tack för kaffet

Jag är irriterad på "att man aldrig lär sig" men glad för att "det kunde varit värre".
    Stod för en stund sen i sliprummet, upptagen i tankarna med angelägenheter i mitt liv, utan att ägna den mest aktuella angelägenheten en enda tanke. Alltså den angelägenheten att jag stod väldigt nära ett slipband som rörde sig med rasande fart. Givetvis skulle jag dit med handen och peta. Det blev bara ett fult litet sår och lite sveda, men så onödigt (förutom att det är lite pinsamt att gå tillbaka till patienten med ett alldeles nytt plåster om fingret ).
    Har jobbat i den miljön i flera år och sånt här händer hela tiden. Lärdomen "koncentrera dig på vad du gör" tycks bara hålla i sig några månader efter att man gjort illa sig.
    Och inte finns nån tröst att hämta hos gubbarna, som råkar ut för samma sak.
    Så jag fortsätter att vara glad för att "det kunde varit värre".

• Daa

Jättefin klänning, förresten, TinkerBelle.
    Själv kan jag inte tänka mig att vara utan behå, men å andra sidan behöver mina tuttar ganska mycket lyft om de inte ska vara ledsna.

Svar på tråden Tantvarning 4