• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

haha.. Men vi har en gammal vän som "hette" NegerJocke.. Han ahr alltid hetat så...

Fjällbruttan skrev 2009-05-27 15:29:06 följande:
    Visst är det skoj när det kommer oväntade saker ur mun på folk Finns nog inget som kan få folk att haja till så bra!Själv höll jag på att svimma när M2B refererade till en arbetskamrat som "negerhenke"-JAMEN SÅ KAN MN JU INTE SÄGA!!! -Jaha, då får jag väl säga Mowgli då säger M2B lugnt.-jamen det är ju rasism!!! -Nä....-Jo, det är det visst det, så säger man bara inte!!!!(gissa om jag var stortokig, såg hur han bliev nerslagen i stockholm för sina hemska kommentarer..)-Jamen han presenterade sig ju som Mowgli...sen har vi ju två Henke i lifter så då sa han att ni får väl kalla mig negerhenke...Ehhhh...jag var tyst länge och måste faktiskt erkänna att jag idag själv frågar...-Var det negerhenke som messade??Hu... fast det är en rolig kille som idag jobbar som polis i Söderort, så härdad är han Nåt annat som är ett hemskt lokalt uttryck här är (håll i er nu och läs inte om ni är lättgenerade)-gammknulla..Alltså någons ex...typ-Kolla, där är XXX´s gammknulla, det var länge sen vi såg hon..Även det en kommentar av M2B...
  • Sonja68
    Fjällbruttan skrev 2009-05-27 15:29:06 följande:
    Nåt annat som är ett hemskt lokalt uttryck här är (håll i er nu och läs inte om ni är lättgenerade)-gammknulla..Alltså någons ex...typ-Kolla, där är XXX´s gammknulla, det var länge sen vi såg hon..Även det en kommentar av M2B...
    Mooooaaaaahhhhhhhh! Jag dööööör! ...behöver luft mellan skrattattackerna.... Så typiskt norrländskt, rakt på sak utan några vackra omskrivningar!
    Den måste jag komma ihåg. Finns många såna *törs inte skriva ordet ens* på en liten ort som denna. AAAhhhhh-ha-ha-ha!
  • Fjällbruttan

DET SNÖAR HÄR!!!!!
    Fan!! det har regnat hela dagen och nu singlar snöflingorna ner!! Vadå utebröllop om 5 veckor!! Får nog skaffa mig isbjörnspäls!

Blomman, kryp intill husväggar och snigla er fram efter vägarna!
    Vill ju att ni ska komma helskinande hem!

• MulleNuh

jösses..

Fjällbruttan skrev 2009-05-27 15:48:04 följande:
    DET SNÖAR HÄR!!!!!Fan!! det har regnat hela dagen och nu singlar snöflingorna ner!! Vadå utebröllop om 5 veckor!! Får nog skaffa mig isbjörnspäls!Blomman, kryp intill husväggar och snigla er fram efter vägarna!Vill ju att ni ska komma helskinande hem!
  • TinkerBelle

*asg*

Va försiktig!
    Om ni smyger runt i buskarna kan ni misstas för att vara förrymda fångar.

passionsblomman skrev 2009-05-27 17:35:24 följande:
    Vi är hemma nu!vaddå husväggar? Vi bor mitt i skogen! Det blir kossorna man får hålla sig intill då...
  • passionsblomman

Just precis!

Det stryker runt lite allt möjligt här i krokarna!

TinkerBelle skrev 2009-05-27 18:40:46 följande:
    *asg*Va försiktig!Om ni smyger runt i buskarna kan ni misstas för att vara förrymda fångar.
  • MulleNuh

Myror, kossor och förrymda fångar!
    Och så passionsblomman förstås!!

passionsblomman skrev 2009-05-27 18:42:15 följande:
    Just precis!Det stryker runt lite allt möjligt här i krokarna!
  • passionsblomman

Ja! Och det säger jag: Underskatta aldrig en smygande passionerad blomma och vad det kan ställa till med!

MulleNuh skrev 2009-05-27 19:19:03 följande:
    Myror, kossor och förrymda fångar! Och så passionsblomman förstås!!
Svar på tråden Tantvarning 4